מעצרם של אם ובן זוגה הוארך הבוקר (שני) בבית המשפט, לאחר שנעצרו אמש בחשד להתעללות בבתה כבת השלוש של האם. ביום שישי, התקבל במשטרה דיווח מבית החולים לפיו ילדה כבת שלוש שנפגעה הגיעה אליהם עם אמה, ועלה חשד כי הפגיעה נגרמה על ידי האחראים על הילדה. במקביל לחקירת המשטרה זומנו למקום גורמי רווחה. מעצרם של בני הזוג הוארך עד ליום רביעי הקרוב, ובית המשפט אסר לפרסם את זהותם. 
אמה של הילדה ובן זוגה, תושבי ירושלים בשנות ה-30 לחייהם נעצרו והובאו לחקירה בחשד להתעללות בקטין חסר ישע. המשטרה צפויה לבקש להאריך מעצרם לצורך ביצוע פעולות חקירה נוספות.

ביוני האחרון, תינוק הובהל לבית החולים לבית חולים הלל יפה בחדרה על ידי הוריו, כשהוא מחוסר הכרה, ובמהלך הבדיקות הרפואיות התברר כי הוא סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שונות בחלקי גופו. התינוק הינו בן יחיד להוריו, תושבי גבעת אולגה בשנות ה-30 לחייהם.

המשטרה חוקרת חשד להזנחה קשה ולהתעללות חמורה, שכתוצאה ממנה איבד התינוק את מאור עיניו לצמיתות. בנוסף, נגרמו לו נזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים. הוא הועבר לטיפול בבית חולים "דנה" בתל אביב, כשהוא עדיין מחוסר הכרה.
 
"מדובר בפעוטה בת שלוש שעל פי החשד נפלה קורבן לאלימות שהפגינו כלפיה ככל הנראה הוריה, או לפחות אחד מהם, עד כדי שהותירו סימנים על גופה, אנחנו בראשיתה של החקירה, שהמטרה היא להבטיח את שלומה של הפעוטה וביטחונה ובמקביל למצות את הדין עם אלו שגרמו לחבלות", אמרו גורמים המעורים בפרטי החקירה.