בעקבות סחבת ארוכת שנים ללא מציאת פתרון ראוי לפליטים ממדינות עולם שלישי, פעילים למען שחרור דרום תל אביב החליטו להקים הפגנה מול ביתה של השופטת מרים נאור. בתכניתם של נסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM הצהירה הפעילה החברתית שפי פז: "נפגין מחוץ לביתה של השופטת מרים נאור".  



"אנחנו מנהלים כבר 10 שנים מאבק שכל כולו נתקע שוב ושוב בבג"ץ", סיפרה פז, שהסבירה: "הנוהל למדינת שלישית תקוע כבר שנים בבתי משפט. לוקח המון זמן לפסוק. העתירה נגד נוהל מדינה שלישית הוגשה כבר בדצמבר 2015 ואנחנו בסוף אוגוסט 2017 ללא פסיקה בנושא. זו זכותנו להביע את עמדתנו". 





היא הוסיפה כי "יש לי הרבה מה להגיד על הפסיקות שמסרסות כל פעם את מדיניות הממשלה, אבל מעבר לכך יש סחבת מטורפת. מגישים עתירה שנמשכת שנה במקרה הטוב".

לדבריה, "למדנו מאלדד יניב וחבריו. להפגנה שלנו אין קשר להפגנה נגד נתניהו מבחינה פוליטית, אבל למדנו שההפגנות מול מערכת המשפט יוצרות שינוי והתייחסות. מותר להפגין מול מערכת המשפט. אנחנו קוראים 'די לסחבת'. בבית המשפט אין לנו זכות, אנחנו רק קורבנות. ההפגנות כמעט לא הזיזו לאף אחד עד היום ולכן אנחנו פועלים בדרך אחרת. די לעינוי הדין. תנו לנו פסיקה".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן