עוד טרגדיה באתר בנייה: פועל בשנות ה-30 לחייו נהרג היום (רביעי) לאחר שנפל מגובה של שלוש קומות בעת עבודתו באתר בנייה בבני ברק. כוחות ההצלה שהגיעו לאתר איתרו אותו במצב אנוש וניסו להעניק לו סיוע רפואי, שכלל ביצוע פעולות החייאה, אשר לא צלחו. לאחר מספר דקות הם נאלצו לקבוע את מותו במקום.



אתר הבנייה בבני ברק. צילום: יששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א

מותו של הפועל מתרחש יממה אחת בלבד לאחר שפועל אחר נהרג בעקבות התחשמלות באתר בנייה באשקלון. שני האירועים הללו מצטרפים לשורה תאונות עבודה דומות שאירעו לאחרונה, כאשר רק לפני כשישה ימים נהרגו בתוך 24 שעות שלושה פועלי בניין כתוצאה מתאונות עבודה רחבי הארץ. 


באותו יום קטלני נפל בראש העין פועל סיני כבן 40 אל מותו מהקומה החמישית. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. פאראמדיקית מד"א ערין כבהא סיפרה: "כשהגענו לאתר הפועלים הובילו אותנו לתחתית הבניין שם ראינו פועל בשנות ה-40 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית לאחר שנפל מגובה של מספר קומות. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו". בתוך כך, משרד העבודה הוציא אז צו סגירה ל-48 שעות לאתר הבנייה.
 
בנוסף, פועל כבן 25 נהרג מפיגום שקרס באתר בנייה ברחוב סילבר בנהריה. לאחר מכן, במחלף חוף השרון נדרס למוות פועל כבן 50, גם כן באתר בנייה לאחר שנפגע מטרקטור. צוות מד"א מצא אותו ללא רוח חיים וכשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וקבע את מותו במקום. מתחקור ראשוני עולה כי נהג משאית שנסע לאחור דרס למוות את הפועל שהכווין אותו.