"ישנתי מארבע וחצי לפנות בוקר עד שבע בבוקר", כך סיפר הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל יו"ר הקואליציה דוד ביטן, שהתייחס לחתונת בתו אמש בראשון לציון, אירוע אליו הגיעה כל הצמרת הפוליטית של המדינה, כולל ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שהגיעו היישר מהביקור בסוצ'י והמפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.  



הרצוג, מיכאלי ורינה מצליח בחתונת בתו של ביטן. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים
הרצוג, מיכאלי ורינה מצליח בחתונת בתו של ביטן. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים



ביטן נשאל את שאלת מיליון (?) הדולר, והיא מה היה רשום במעטפה שהשאיר נתניהו באירוע, אבל השיב ש"לא פתחתי את המתנות עדיין". ביטן סיפר כי "יש הסכמה בין כל השרים והח"כים שכאשר אנו מגיעים לאירועים של חברי מרכז לא מביאים כלום, כי יש לנו ארבעה אירועים ביום". עם זאת סיפר: "אני נותן 400 שקל באופן קבוע".




אורן חזן ומשה כחלון בחתונה
אורן חזן ומשה כחלון בחתונה





עוד נשאל יו"ר הקואליציה האם האורחים הרבים שהגיעו, בין היתר אגב גם מירי רגב, יצחק הרצוג ורינה מצליח, לא פגמו באירוע המשפחתי הפרטי. "הבת שלי זאת הבת שלי, ואני איש פוליטי. אני יודע לארגן אירועים. היה צד אחד של חברים ומשפחה וצד של פוליטיקאים, לחוד. ליד הבמה ישבו רק חברים ומשפחה".



החופה בחתונת בתו של ביטן
החופה בחתונת בתו של ביטן



"אין אחד שלא רוצה נכדים, אני שומע מחברים שנכדים זה הדבר הכי טוב", הוסיף ביטן, שאף נשאל בהומור האם החתן שלו, ממוצא רוסי, תרגם לו את דבריו של פוטין במפגש עם נתניהו. "האמת שהוא לא רוסי, הוא ליטאי. אשתי תימנייה, אני מרוקאי והילדות שלי שלי חצי חצי. הילדה שלי התחתנה עם ליטאי, ועם הזמן המצב כבר נהיה מעורבב והדברים הללו לא חשובים".