בית משפט השלום בירושלים שחרר היום (שישי) למעצר בית בן שבועיים את צוף עומר, הנהג שדרס אתמול למוות את חגי גולדשטיין בן ה-16, בשדרות גולדה מאיר בבירה. השופט אלעזר נחלון קבע עוד, כי עומר בן ה-21 לא יורשה לצאת מהארץ בחצי השנה הקרובה, והוא יפקיד ערבות של 10,000 שקלים.



לאחר האירוע, הצליחו השוטרים לאתר את הרכב הפוגע, שנמלט מזירת התאונה, בשכונת חלאיילה הסמוכה לישוב גבעון. בשעה שאותר הרכב, הגיע הנהג בליווי עורך דינו לתחנת המשטרה והוא נחקר על ידי בוחני התנועה. 



אור אריאב, בת דודתו של גולדשטיין, כתבה לאחר היוודע המקרה המצער, מכתב המוקדש לקרוב משפחתה. "חגי שלנו, קשה להאמין שדווקא אתה, הנער השמח והאופטימי עם החיוך הרחב והלחיים הוורודות הלכת מאיתנו. אני לא מצליחה להאמין שזה קרה,הכל נראה כמו סיוט שאני כל כך מקווה שברגע שאקום בבוקר אני אראה אותך מולי, מחייך אליי את החיוך היפה שלך ואומר לי: ״רק חלמת״. חגיוש, איזה נער מדהים היית! תמיד רצית לעזור, היית אחראי ואף פעם לא ראיתי אותך כועס או עצוב. תמיד חייכת, לא הייתה פעם אחת שלא ראיתי אותך בלי החיוך שלך. אני גם זוכרת שכשהיינו קטנים מאוד, בכל פעם ששרתי היית מצטרף אליי. כשהתחלת ללמוד בבית הספר בכפר תמיד הייתי מבקרת אותך. כל כך שמחתי לראות אותך כל פעם, תמיד נתת לי הרגשה שאני מיוחדת, שאתה גאה שאני בת דודה שלך", כתבה.



אריאב הוסיפה במכתבה: "היית אהוב על כולם, מוקף תמיד בחברים (רק אתמול חזרת מטיול עם חברים בכינרת) כל השבט אהב אותך מאוד, היית יחיד ומיוחד. ואז זה הגיע. הרגע האיום הזה היכה בכולנו כמו אגרוף חזק. כל כך קשה לדמיין את המשפחה שלנו בלעדיך, אני רק רוצה שתשמור על עצמך ותזכור שכולנו אוהבים אותך ומלאים געגועים. אוהבת אותך מאוד חגי".