התפתחות בפרשת 2000: צוות של חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) יצאו לפני מספר ימים לאנגליה, במטרה לבצע חיקור דין של המיליארדר לאונרד בלווטניק, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 2. איש העסקים הוא בין היתר הבעלים של ערוץ הספורט ושל ערוץ 10


כזכור, במסגרת פרשה זו חתמו המשטרה והפרקליטות על הסכם עד מדינה עם ראש הסגל הבכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה, ארי הרו. הוא אישר למשטרה להשתמש בהקלטות שנמצאו במסגרת חיפושים שנערכו בפרשה אחרת, בגינה הוגש נגדו כתב אישום. לאור ממצאים שעלו, הן מעדותו של הרו והן מהחקירה ומעדויות מנוספות, הגיעה היחידה להחלטה לפיה חשוב יהיה לקיים חיקור דין עם בלווטניק, מיליארדר המתגורר באנגליה כאשר במסגרת זאת מנסים במשטרה לבסס את התשתית הראייתית לפיה נתניהו ניסה לתווך בינו לבין מוזס, בכדי שירכוש את ידיעות אחרונות. הוא צפוי להישאל האם ראש הממשלה שוחח עמו על נושא רכישת העיתון.
 
במשטרה מנסים להזים את טענותיו של ראש הממשלה, לפיהם לא היה בשיחות בינו לבין מוזס ממש, ומדובר לכאורה בשיחות עקרות שלא יצאו אל הפועל. לעומת גרסה זו, החוקרים סבורים כי לשיחות הייתה משמעות וכוונה, וכי לפי הנחיית פרקליט המדינה הם מבצעים את חיקור הדין כדי לנסות ולהוכיח כי נתניהו לא רק הבטיח את מעורבותו במכירת ידיעות אחרונות, אלא גם פנה לבלווטניק בהצעה לרכוש את העיתון.

בתוך כך, בערוץ 10 דווח על התפתחות בכתב האישום המתגבש בימים אלה נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בפרשת מעון ראש הממשלה. עד עכשיו נשמעו טענות לפיהן מדובר בחמגשיות שהיא הזמינה, אך בכירי מערכת אכיפת החוק טוענים כיום כי מדובר בארוחות גורמה שהוזמנו משפים במסעדות יוקרה בסכומים של עשרות אלפי שקלים. היועץ המשפטי לממשלה צפוי להכריע בימים הקרובים, האם יוגש כתב אישום.