אישה כבת 25, ככל הנראה תיירת, אותרה היום (רביעי) במצב קשה לאחר שאבד איתה הקשר במהלך צלילה שביצעה באילת. הנעדרת נמצאה כאשר היא צפה במים, סמוך לכניסה הימית לנמל, זאת בתום חיפוש של השיטור הימי של משטרת ישראל בעיר, שמשו את הנעדרת לסירת המשטרה וביצעו בה פעולות החייאה עד להגעת גורמי רפואה והעברתה לטיפולם.



המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כאשר בשלב זה קיים חשד כי מדובר בצעירה שטבעה במהלך קורס צלילה שבו השתתפה באחד ממועדוני הצלילה בעיר.



חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, אליאן זזון, שהגיע למקום האירוע, סיפר: "כשהגעתי לחוף חברתי לסירה של השיטור היומי שהוציאה מהים צוללנית כבת 25 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי וביצעתי בה, יחד עם צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום, פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים. כאשר חזר הדופק, והדבר התאפשר, פינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה והיא מונשמת".                        



כזכור, זוהי לא תאונת הצלילה הראשונה שמתרחשת השנה בעיר, כאשר במהלך חודש פבואר נפצע זוג צוללנים באורח קל בחוף הוילג' בעיר. מיד לאחר מכן הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל.