בסרטון שהופץ ברשת האינטרנט מתועדת דוגמנית שצולמה בעירום ללא ידיעתה בחדר ההלבשה של צלם מוכר. הסרטון הופץ באתרי פורנוגרפיה ברשת והתפשט באופן ויראלי באפליקציית הוואטסאפ. הדוגמנית, דנה (שם בדוי)  הגישה תלונה במשטרה כנגד הצלם. היא סיפרה הערב (רביעי) לחדשות ערוץ 10 כי הסרטון צולם בעודה מחליפה בגדים במהלך צילומי אופנה.

 
"לא רציתי להתמודד עם זה. לא רציתי לחזור לארץ", סיפרה דנה על החוויה הקשה שעברה בעקבות הפצת הסרטון. "היה לי מאוד קשה, קשה לי להסתכל לאנשים בפנים שראו את זה. שולחים לי צילומי מסך מקבוצות וואטסאפ, שפירסמו שם את הסרטון שלי והתגובות שם פשוט...אם היה אפשר למחוק את כל החיים,  ולהתחיל מהתחלה הייתי עושה את זה, אבל אני לא יכולה".
 
ניתן להעריך שרק לצלם ולסביבתו הקרובה הייתה גישה לסרטון ושהוא כנראה נשמר במשך חודשים. הדוגמנית התלוננה במשטרה נגד הצלם שבו היא חושדת ששמר את צילומי העירום ואז הדליף אותם. "הסשן הזה, זה היה צילומים של דוגמנות, הלבשה תחתונה", הסבירה. "בחדר הזה בעצם, מלוק ללוק, החלפתי את הבגדים. אף אחד לא אמר לי שהייתה שם מצלמה".

עו"ד בנימין מלכא, שמייצג את הדוגמנית, אמר כי על המשטרה לטפל במקרה ברצינות. "יש פה עבירה פלילית, של הפצת תכנים פורנוגרפיים, פגיעה בפרטיות, ביזוי של הלקוחה שלי", אמר. "אני רוצה להאמין שהמשטרה באמת תואיל בטובה ותעשה כל שביכולתה, ויש ביכולתה לטפל בתיק הזה וללתת לו חשיבות כמו תיקים אחרים שקיבלו חשיבות".
 
הסרטון המדובר, ושורה של מקרים דומים, ממחישים את העדר הפרטיות בעידן הדיגיטלי. השימוש ברשת האינטרנט ובסמארטפונים מייצר מצב בו כל אדם יכול להיות חשוף להפצת צילומים מביכים שלו. כזכור, בשבוע שעבר, מיילי סיירוס, קריסטן סטיוארט, וטייגר וודס, היו בין הסלבריטאים שתמונותיהם הפרטיות דלפו לאתרים שונים בתקופה האחרונה, וחלקם כבר החלו בהליכים. דנה סיכמה:"זו יכולה להיות מצלמה נסתרת שלא רואים אותה. לצערי אי אפשר לברוח מזה, זה יכול לקרות לכל בן אדם".