דרמה במרפאת שירותי בריאות כללית בבאר שבע. מנהלת המרפאה שמצאה שאין אף לוכד נחשים פנוי באזור, לקחה פיקוד ולכדה בעצמה נחש שפלש למרפאה. מדובר בנחש מסוג תלם קשקשים, שהוא תת-ארסי ואורכו מגיע עד מטר וחצי. הוא נחשב לאחד מהגדולים בישראל.



מיכל דיין, מנהלת מרפאה שירותי בריאות כללית בנאות לון, סיפרה היום (חמישי) ל"מעריב": "ביום שני במהלך המשמרת הראשונה, מצאנו נחש בחדר של הרופא. נבהלנו מהפולש ופחדנו שיש עוד כמה. התחלנו לחפש. מרוב לחץ התקשרתי למוקד העירוני וגם לקב"ט בכללית, וניסיתי לחפש מי יכול לסייע. ניסו למצוא לי לוכד נחשים באזור אך לא מצאו, אז החלטתי לקחת אחריות ולהיות הלוכדת. קניתי מהר מלכודת עכברים, ושמתי אותה ליד המקום אליו נכנס הנחש. במשמרת הערב מצאנו אותו על המלכודת".



"יום למחרת נסגרה המרפאה בשעות הבוקר", ממשיכה דיין לספר, "במקביל הגיע לוכד נחשים שסרק את כל המרפאה, ודרש שנסתום מקומות – שכנראה הנחש נכנס דרכם. הוא שחרר את הנחש לטבע, מאחר ומדובר בזוחל מוגן.



מעיריית באר שבע נמסר, כי "מדובר בשטח פרטי, והיה על המרפאה לפנות עצמאית ללוכד נחשים פרטי. אנחנו לא מעסיקים לוכד נחשים, אך אם הנחש היה נמצא במוסד ציבורי, גם אנחנו היינו פונים ללוכד נחשים פרטי".