מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, אמר היום (שני) בראיון לגלי צה"ל כי מעמדו שונה ממעמדו של עד המדינה ארי הרו, לשעבר ראש הסגל במשרד רה"מ. "אני לא כמו ארי הרו שתפסו אותו והציל את עורו, אני באתי מיוזמתי. העבירות לכאורה הן מינוריות, מינוריות, זה ודאי לא היה לטובתי", אמר נפתלי. "זה כמו שתוך כדי עבודה אומרים לך לקנות איקס, וואי, ואתה חייב לעשות את זה, זה לא לטובתי האישית". 



נפתלי טען כי ביקש לפני עדותו במשטרה אי הפללה עצמית בהמלצת עורך דינו אך לא קיבל מעמד של עד מדינה: "מה שמסרתי שם זה עו"ד שהמליץ לי 'תבקש אי הפללה עצמית'. לא דיברנו על עד מדינה, עד עכשיו לא דיברו על זה. (ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפי) ברכה לא בין החיים אז אומרים שברכה אמר לנפתלי שהוא עד מדינה".


שרה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שרה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


עובד המעון לשעבר אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה להשחיר את תדמיתו הציבורית והתייחס גם לבדיקת הפוליגרף של רעייתו שרה: "ראש ממשלה בלחץ, שלא יכול לתפקד מלחץ, תוקף אזרח, מסית נגדו. אם אתה תראה את כל הספינים שמוציאים לתקשורת. שרה נתניהו מעידה על החמגשיות. לא מדובר בחמגשיות, למה היא עושה פוליגרף רק על חמגשיות?".

נפתלי הוסיף כי: "רוצים לעשות אותי עבריין, עד מדינה. לא מדברים על (סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד רה"מ לשעבר) עזרא סיידוף. פתאום מדברים עליי ועל שרה, יש פה דברים שמכוונים לדעת הקהל". 

נפתלי הגיב גם לתלונה נגדו על הטרדה מינית ותקף את תפקוד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, והפרקליטות: "לגבי היועץ המשפטי, לא מאמין בו בכלל, כמו רוב אזרחי מדינת ישראל. הפרקליטות נגדי, והיועץ המשפטי לא שם עליי. לגבי ההטרדה מינית. המשטרה המליצה לסגור את התיק. היא (המתלוננת) טוענת שנגעתי לה בגב וזה היה במדרגות, ושרה (נתניהו) טוענת שזה היה במיטה שלה והתיק הזה ייסגר מחוסר אשמה". 
 
כזכור, פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה אתמול כי מני נפתלי הוא עד מדינה בפרשת מעונות ראש הממשלה. פרקליט המחוז, עורך הדין דניאל ויטמן השיב לבאי כוחו של עובד המעון לשעבר כי "אם יוגש בפרשה זו כתב אישום, ומרשך יוזמן להעיד הרי שתהיה לו חסינות מפני הפללה עצמית".