העיתונאי רביב דרוקר המשיך לחשוף הערב (שני) בחדשות 10 את מועדי השיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבעלי החינמון 'ישראל היום', שלדון אדלסון והעורך הראשי לשעבר עמוס רגב. מניתוח מועדי השיחות עולה כי יש סמיכות יוצאת דופן בין סבב הפגישות בין נתניהו למו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס בנובמבר 2014, לבין שיחות של נתניהו עם אדלסון ואף כותרות שהושפעו ככל הנראה בעקבותיהן.



סביב השיחות באותה תקופה והניסיון 'לרקום דיל', עשה מוזס צעד בונה אמון מבחינתו והאתר שלו תקף את בנט. בסמיכות יוצאת דופן לכך, התקשר נתניהו לאדלסון - שיחה שתוכנה לא ידוע אך יתכן שעלו בה סוגיות הפרסום בחינמון ודברים נוספים שנידונו בשיחות נתניהו-מוזס.



במקרה אחר נתפס שר החינוך נפתלי בנט באמירה בעייתית: "אם אני אקבל פקודה לפנות יישובים, המצפון שלי לא יאפשר לי". נתניהו התקשר מיד לאחר מכן למשה (בוגי) יעלון וביקש ממנו להעביר הצהרה ל'ישראל היום' נגד בנט - וזו אכן פורסמה בגדול על עמוד השער. עוד נחשף כי בוצעו 15 שיחות בין נתניהו לאדלסון במהלך 19 הימים שלקראת הבחירות ב-2013. גם לפני הבחירות ב-2015 בוצעו שיחות רבות בין נתניהו לאדלסון ולרגב.



יש לציין כי נתניהו סייע להביא את עמוס רגב לתפקיד העורך הראשי של 'ישראל היום' ואם החינמון פעל בהמלצת רה"מ הרי שהדבר מנוגד לחוק. מבקר המדינה לא פתח בחקירה בנושא בזמנו מכיוון שהיה מדובר בפרטים שתחת חיסיון עיתונאי, אולם כעת כשמועדי השיחות נחשפו, הנושא נמצא כבר תחת חקירת משטרה. נתניהו אף פעם לא טען שמדובר ביחסים בין עיתונאי למושא סיקור אלא ביחסים חבריים.



כזכור, בחדשות 2 פורסם אתמול כי מבקר המדינה עשוי לבחון הכרזה על 'ישראל היום' כמימון בחירות אסור, לאחר תום החקירה.