עד המדינה מיקי גנור אושפז הערב (רביעי) בבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר שחש בכאבי ראש חזקים. החשש היה כי הוא עובר אירוע מוחי, אך לאחר סדרה של בדיקות נשללה האפשרות. הוא שוחרר לביתו כאשר הוא מרגיש טוב, כך דווח על ידי העיתונאי רביב דרוקר בחדשות 10. 



עד המדינה בפרשת הצוללות ומי ששימש כמתווך העסקה מטעם החברה הגרמנית מועבר מדי יום לאחר עדותו לדירת מסתור שהועמדה לרשותו מחשש לבטיחותו. כזכור, לפני מספר שבועות הוצא צו איסור פרסום, המתייחס לחקירה המתנהלת ביחידת להב 433 (יאל"כ) בפרשה 3000. הצו חל על כל פרט מפרטי החקירה הנוגעת, קשורה או עולה מעדותו של עד המדינה בפרשה או מההליכים שקדמו לחתימת הסכם עד המדינה, לרבות פעולות חקירה הנגזרות מעדותו, וכן כל פרט מפרטי העדויות העתידיות בתיק שלו או של נוספים שהם פועל יוצא של עדותו.



גורמים המעורים בפרטים אמרו למעריב אונליין כי "יש פה פרשה מסועפת מאוד, רחבה בכל קנה מידה, עדותו של גנור חשובה בכל קנה מידה, ולכן כדי להבטיח את בטיחותו הוא מועבר כל יום לדירת מסתור, כשהרשות להגנת עדים מאבטחת את האזור".



עם מעצרו של מיקי גנור, נציגי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) תפסו רכוש וכסף רב השייך לו, כאשר הכוונה הייתה לבקש חילוט של אותו רכוש בתום ההליך המשפטי. בין הרכוש נמצאות שתי וילות, אחת מהן בתחילת הבנייה השלה, מספר רכבים, וכן חשבונות בנק ובהם עשרות מיליוני שקלים, הן חשבונות פרטיים והן עסקיים.



יש לציין, כי עם החתימה על הסכם עד המדינה ולאחר שנקבע רף העונש שיושת על גנור, חלק גדול מהרכוש והכסף שנתפס שוחרר, משמע חשבונות הבנק שלו שוחררו על ידי הפרקליטות והוא יכול היה לשלם את הקנס בסך עשרה מיליון שקלים שהושת עליו, ואת הערבויות שהיה צריך להפקיד. גם את הרכוש המדינה תשחרר על פי פרטי ההסכם שכרגע עדיין אסורים לפרסום.