הותר לפרסום. העדויות של הסוכן אותו הפעילו חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז במשטרה ואשר נרצח בינתיים, אנטון רומן, ושל עד המדינה שחיזק את דבריו הובילו לסיכול שורה ארוכה של חיסולים במסגרת מאבקים בין ארגוני פשיעה במחוז מרכז ובמחוז הדרומי. הסוכן המשטרתי שפעל במשך מספר חודשים בתוך ארגון הפשיעה של משפחת לביא הצליח להעביר בזמן אמת למפעיליו דיווחים על כוונות ותכנונים לפגוע בגורמים שונים ובכך הוביל לסיכול ממשי של תוכניות לחיסול.

במקרה אחד נשלח הסוכן יחד עם עד המדינה לבצע חיסול של אלירן חובב ברחוב הירמוך 10 באשדוד וזאת אחרי שחשדו בו כי חבר לארגון הפשיעה של בני שלמה באשדוד. חוליית הביצוע קיבלו לידיהם מטען חבלה במשקל של 1.5 ק"ג חומר נפץ ו - 5 ק"ג חומר רסס לרבות בלוני גז קטנים שהוצמדו למטען הצד וזה הוטמן בתוך עציץ שהוסלק מאחורי עץ בחולות אשדוד.

על פי התכנון היו אמורים המבצעים להניח את העציץ הממולכד בלובי הכניסה מגדל המגורים הצמוד לבית הספר וזאת אחרי שערכו בדיקה לגבי המרחק שממנו ניתן להפעיל את המטען. חברי הארגון ניטרלו את הנפץ וערכו מדידה בשטח החולות וזאת כדי לבחון מאיזה מרחק ניתן להפעיל את המטען. על פי הידוע נמצא כי במרחק של 44 צעדי הליכה ניתן יהיה להפעיל את המטען ולכן תכננו המפעילים לשבת ברכב ולהפעיל את המטען בזמן שחובב היה יורד למטה.
הנזק העצום שהיה נגרם לבניין ולבית הספר הוגדר על ידי חוקרי המשטרה כ"פיגוע פלילי" שסוכל על ידי הסוכן רומן.

אלא שסמוך לשעת התכנון ניצלו בלשי ימ"ר מרכז הפגנת חרדים בכניסה לאשדוד שם הורגשה תנועה ערה של משטרה כדי להגיע לחולות אשדוד ולאסוף את המטען שלכאורה נתפס תוך כדי סריקה במקום מבלי שחברי הארגון יעלו חשש כי נפלו במלכודת מתוכננת היטב. עוד עלה כי רומן סיכל שלושה מקרי רצח לפחות בהם כוונה לפגוע בבני שלמה עצמו וזאת תוך כדי התחזות לשוטרי יס"מ וביצוע ירי בביתו .

על פי התכנון קיבלו הסוכן ועד המדינה שני סטים הנחזים למדי יס"מ וזאת כדי להגיע לביתו של שלמה בכפר יעבץ ושם אחרי שיציגו עצמם כשוטרים יגרמו למותו של שלמה בירי מטווח קצר.

הסוכן ועד המדינה ערכו בדיקות מקיפות והעבירו לראשי הארגון כי תכנון שכזה לא יצא לפועל בכל מקרה שכן ביתו של שלמה מרושת במצלמות אבטחה. מיד לאחר מכן עלה תכנון לפיו ישתמשו המבצעים בנשק ארוך ויבצעו ירי לעבר שיירת רכבים וכן לרסס גם את רכבו של שלמה כדי לגרום למותו.

התארגנות אחרת היתה לרצוח את העבריין אבי עמר ברחובות גם היא סוכלה על ידי הסוכן שהעביר דיווחים שוטפים למפעיליו. נציין כי רומן שנבחר על ידי הארגון כאיש לביצוע משימות הרצח לא ביצע כלל מעשי רצח כך על פי המידע שבידי חוקרי המשטרה והתנהגותו במהלך הפעלתו לא העלתה חשד שכן הוא יצא לבצע בדיקות לגבי כל תכנון וחזר עם הסברים מנמקים. כיוון שלרומן היה אסור לבצע נטרול מטענים או פעולות אחרות וזאת כדי להימנע ממעורבות בפלילים תוך כדי הפעלתו כל התנהלותו היתה תחת פיקוח של פרקליט מלווה .

חוקרי הימ"ר הצליחו לגייס עד מדינה מתוך ארגון הפשיעה שחשף בפני החוקרים בעדות מפורטת ראיות וחיזוקים לגרסתו של הסוכן רומן.