הקטל בכבישים נמשך: שני בני אדם נהרגו הבוקר (רביעי) בשתי תאונות דרכים שארעו בכביש 675 ובתל אביב. גבר בן 40 נהרג בתאונת דרכים שאירעה בין משאית לרכב פרטי בכביש 675 סמוך לצומת הסרגל. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, נאלצו לקבוע את מותו של נהג הרכב הפרטי שנלכד ברכבו. 

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א מאור אטדגי, שהגיע ראשון למקום, סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 40 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי. הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נהג המשאית, גבר כבן 60 נבדק בשטח ולא נזקק לפינוי לבית חולים."

התאונה בכביש 675. צילום: צור ברעם, דוברות מד"א
התאונה בכביש 675. צילום: צור ברעם, דוברות מד"א


מוקדם יותר, נהרג הולך רגל כבן 70 בתאונת דרכים לאחר שנפגע מרכב ברחוב משה סנה בתל אביב. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.
 
כזכור, ילד בן 3 משכונת ג'בל מוכבר בירושלים נהרג אתמול בשעות הצהריים לאחר שנפגע מרכב הסעות. נהג הרכב פינה את הילד למרפאה בשכונת ארמון הנציב בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה תוך כדי פינויו לבית החולים שערי צדק, אך שם הוא מת מפצעיו.

זירת התאונה בה נהרג גבר כבן 70 בתל אביב. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה בה נהרג גבר כבן 70 בתל אביב. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

 

שלשום נהרגה אישה כבת 60 נמפגיעת משאית בדרך ההגנה בתל אביב. צוותי מד"א הגיעו לאישה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה ונאלצו לקבוע את מותה בזירת האירוע.               
ביום ראשון נהרג הולך רגל לאחר שנפגע ממשאית בכביש 6 סמוך למחלף קסם. חובשים ופאראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.