תושב חדרה בן 35 נעצר היום (רביעי) בחשד שהונה תושבת רחובות בשנות ה-40 לחייה אותה הכיר באתר היכרויות באינטרנט לפני מספר חודשים, ניהל עימה קשר רומנטי תוך שהוא מציג עצמו בפרטים בדויים , "שאב" ממנה מאות אלפי שקלים וכשהחליטה להפסיק את העברת הכספים איים עליה כי יפיץ תמונות אינטימיות שלה ברבים.

במחלק ההונאה של משטרת מחוז תל אביב התקבלה לאחרונה תלונה מאישה כבת 40 שטענה כי נפלה קורבן לעוקץ מצד גבר אותו הכירה באינטרנט. לטענתה , סיפר לה החשוד כי הוא רווק , איש עסקים מצליח בעל חברת לאבטחת מידע שברשותו רכב יוקרה. השניים, כך טוענת המתלוננת ניהלו קשר רומנטי במהלכו, לאחר ששמה בו את מבטחה, שכנע אותה החשוד להעביר סכומי כסף גדולים ומשמעותיים מחשבונה הפרטי לחשבון בנק אחר, לצורכי השקעה.
לדבריה, לאחר שהעבירה לחשבון הבנק שנתן לה מאות אלפי שקלים, במספר פעימות, הבינה כי נפלה קורבן לתרגיל עוקץ ולכן החליטה להפסיק את העברת הכספים נוספים. אלא שלטענת המתלוננת, החשוד בתגובה איים עליה כי אם לא תמשיך בהעברת הכספים, ידאג לפרסם תמונות אינטימיות שלה.

בעקבות תלונתה פתחו חוקרי המשטרה בחקירה במהלכה אותר החשוד היום כשהוא שוהה בבית מלון בהצליה והוא נעצר לחקירה. מחר יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.
"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד חשודים, שכל מטרתם היא רמייה והונאה, תוך שימוש נלוז ויצירת קשרים אינטימיים, הכל לשמירת פרטיות הציבור וכבודו. משטרת ישראל קוראת לנשים נוספות, שנפגעו מהחשוד, לבוא לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה" אומרים במשטרה.