אצבעו של פעוט כבן שנה וחצי נקטעה היום (רביעי) לאחר שדלת נסגרה על ידו בביתו בירושלים הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר לקבלת טיפול. נתי אוסטרי חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגעתי לזירה באופנוע החירום של איחוד הצלה הענקתי סיוע לפעוט שהאצבע שלו נקטעה במלואה כתוצאה מדלת הכניסה לביתו שנטרקה על ידו.



אוסטרי המשיך ואמר כי "לאחר טיפול וחבישה ראשונית שהענקתי לו הוא נסע עם הוריו לבית החולים שערי צדק שם ינסו הרופאים לנסות להציל ולאחות את האצבע".             



באגף דוברות והסברה של ארגון איחוד הצלה אמרו כי בתקופה האחרונה קיימת הישנות מקרים מצערים מעין אלו וקראו "לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות, ובמידת האפשר להתקין אמצעים שימנעו אפשרות של טריקת הדלת, בפרט בבתים או מוסדות בהם נמצאים ילדים ופעוטות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות צפויים למנוע אסונות מיותרים"



לפני כיומיים, ילדה כבת 3 נפגעה באורח בינוני לאחר שכמעט נחנקה למוות בגן ילדים בירושלים. מחקירת הראשונית של המשטרה עלה כי הילדה שיחקה בערסל נדנדה וככל הנראה חבל הערסל נכרך סביב צווארה. עובדת בצוות הגן שהבחינה בכך חילצה הילדה והזעיקה מיד את מד"א, שכאמור פינו אותה לבית החולים.