אלימות במחאת הנכים: נהג רכב הכה היום (ראשון) את שניים מהמפגינים בכביש 4 בצומת יער חדרה, שם חסמו המפגינים את התנועה. משעות הבוקר חסמו המפגינים לסירוגין את כביש 4 בין צומת רעננה לצומת השרון בגופם ובנסיעה איטית. 



חנה עקיבא, נכה משותקת גפיים מפעילי "הנכים הופכים לפנתרים", ניסתה להסביר לנהג מדוע הם מפגינים. בתגובה, הוא יצא מרכבו בזעם ודרש מהמפגינים לפנות את הכביש. כשחנה הסבירה לו כפי שהיא מנסה מאז תחילת המאבק להסביר לנהגים, שמדובר במחאה על קיומם של הנכים בישראל בכבוד ולא על מותרות, תקף אותה הנהג פיזית והכה אותה בידה היחידה המתפקדת.



חנה נחבלה וקיבלה טיפול רפואי במקום על ידי צוות של מד"א. הנהג, שתקף מפגין נוסף, נעצר ונלקח לחקירה. בשעה זו מגישה עקיבא בתחנת משטרה תלונה נגד הנהג שתקף אותה.





מ"הנכים הופכים לפנתרים" נמסר: "מעטים מאד הנהגים שאינם תומכים במחאה שלנו ומבינים שזהו הכלי היחיד שיש לנו במאבק - שיבוש סדרי החיים במדינה כפי שכבר 16 שנים הממשלות מתעלמות מהמאבקים השקטים שלנו ומשיבוש החיים שלנו. הנכים לא יכולים עוד לספוג את העליבות שכופה על חיינו קצבת הנכות הכללית שהיא הכסף היחיד למחיה עבור נכה חסר כושר עבודה. עד שנראה בחשבונות הבנק קצבה מעודכנת לא נפסיק את המאבק ואנחנו מתנצלים בפני נהגי ישראל שהם הפכו בני ערובה של נתניהו וכחלון, לא שלנו. לנו אין יותר מה להפסיד".  


מחר יפגינו ארגוני הנכים מול משכן הכנסת בזמן הדיון המיוחד במליאת הכנסת במשבר הנכים שביקשה האופוזיציה. אלכס פרידמן, יוזם המאבק ויו''ר ''נכה לא חצי בן אדם'', שיהיה נוכח בדיון, מסר: "אנו מחזקים את הלוחמים בכבישים ומזמינים את הציבור הרחב לבוא מחר להפגנה ולתמוך בנכים. הסאגה הכואבת הזאת, שפוגעת בכולם, חייבת להסתיים. הנכים רעבים ללחם ושבעים מהבטחות". 
 
ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני), מהיוזמים הראשיים של הדיון: "כבר שבועות שהממשלה מטרטרת את הנכים ומשקרת להם בלי שום בושה. יש עודפים אדירים בקופת האוצר ובמקום לעמוד בהבטחות שנתנה הממשלה ממשיכה להתעלל בהם. לכנסת אסור לשתוק ולשבת מהצד יותר ולא ניתן לממשלה לצאת ללא תשובות ברורות לנכים."