בלשי ושוטרי מרחב איילון מנהלים מצוד בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של תושב לוד, החשוד במעורבות באונס קבוצתי של בת זוגו במתחם אזור תעשייה בחולון.



אתמול בשעות הצהריים התקבלו במרחב איילון במשטרה שתי קריאות, כמעט במקביל אחת לשנייה, שחשפו עבירות פליליות חמורות. בדיווח הראשוני נמסר על חשד לתקיפה של צעירה על ידי שלושה אחרים, בני 19, 21 ו-26, באזור התעשייה בעיר. השוטרים שהגיעו למקום הצליחו לאתר בזירת האירוע שלושה חשודים במעשה, וכן את הצעירה שהייתה חבולה כשהם בזירה.



תוך כדי תחקור ראשוני התקבל במשטרה דיווח נוסף על אירוע אחר, לכאורה, שבו היו מעורבים מספר חשודים, כאשר בן זוג של צעירה חטף אותה מביתה בלוד והוביל אותה לאזור התעשייה בחולון, שם יחד עם שלושה מעורבים נוספים אנסו אותה הארבעה, בעוד שבן זוגה של הצעירה נמלט מהמקום בטרם הגיעה המשטרה, ומאז אתמול, כאמור, נערכות סריקות ומתנהל מצוד בניסיון לאתרו.



 


תוך כדי קבלת הדיווח השני עלה חשד לפיו שלושת הצעירים שעצרו הבלשים, החשודים בתקיפה של אותה צעירה בדירה באזור התעשייה בחולון, מעורבים גם במקרה האונס של צעירה אחרת.

החקירה הראשונית העלתה חשד לפיו היו השלושה יחד עם בן זוגה של קורבן האונס, ועם הימלטותו הם החליטו לחטוף את בעלת הבית, שם התבצע האונס הקבוצתי, על פי החשד. שלושת החשודים נעצרו, כאמור, והיום (ראשון) הם יובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

גורם המעורה בפרטי החקירה מסר: "צריך לציין שאין קשר בין האישה שהותקפה לזו שנאנסה. רק כשעוכבו שלושת הצעירים בחשד לחטיפה התקבל דיווח נוסף בדבר האונס ועלה חשד לפיו הם מעורבים באונס, שככל הנראה, בוצע באותה דירה. בשעות אלה אנו מנהלים מצוד בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של החשוד שנמלט מהזירה".