סוקר או לא סוקר? אוהד או עוין? במהלך היום (ראשון) הפיץ ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סרטון לפיו התקשורת הישראלית החליטה להחרים את הביקור ההיסטורי שלו ועורר דיון על הדרך בה מתייחסים כלי התקשורת והצוותים שנשלחו לדברים שנאמרים באמריקה הדרומית. כלי התקשורת, כולל ערוץ 2, הראו כי הסיקור היה מקיף, וכי הבעיה הגדולה היתה בשעות, אך בחלק מהמקרים נטען גם כי נושאים אחרים, פחות חשובים, סוקרו יותר בהרחבה, כגון הקריקטורה של יאיר נתניהו וסערת מירי רגב ופרסי אופיר. 



מי שניסה לעשות סדר בנושא הוא מנכ"ל יפעת, מני אברהמי, שעלה לשידור אצל בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, ודיבר על כל הנושאים, כאשר גם שני המנחים מנסים להראות את אופיה של התקשורת בסיקור הזה. 



אנחנו מנסים לפשר בין הטענה של ראש הממשלה, לבין העובדות, מה מצאה יפעת בנושא? 
"קודם כל, סיקרנו את הביקור, אתם סיקרתם, אנחנו בדקנו את זה, הביקור סוקר באופן נרחב. מעל 270 אייטמים, בדקנו אפילו אייטמים שפתחו מהדורות, רק בשני מקרים הוא פתח את המהדורות, אבל ברדיו היו 35 פותחי מהדורות. סיקור יחסית נרחב, אני לא מסכים לטענות שהוא לא סוקר. 



למשל, מול כמה פעמים דיברנו על מירי רגב ופרסי אופיר? זה יותר חשוב?
"דיברנו על מירי רגב כ-180 פעמים. יש דבר אחד שהוא מהותי, לא יצאו כותרות משם. הכותרת היחידה שיצאה מהסיקור הוא שהוא לא סוקר. לא היו כותרות מיוחדות חוץ מזה שזה ביקור היסטורי. גם לגבי הקריקטורה של יאיר נתניהו, הוסיף כי: "זה גם לא נתון, גם את זה בדקנו. רוצים להשוות וזה בכלל לא נכון".