"קיבלתי את החיים של הבת שלי במתנה ואני רוצה שהיא תשתקם ותחזור לחיים נורמליים", אומרת מזל, אמה של קרן אלתר, שנפצעה באורח קשה מאוד בתאונת דרכים וכעת זקוקה לסיוע כספי לשיקומה. חייה של קרן אלתר (38), בחורה נמרצת, התהפכו לפני כשנה ושמונה חודשים ברגע אחד, בעת שרכבה על קטנוע בשדרות רוטשילד בתל אביב. במהלך נסיעתה בסיבוב בשדרה, היא התנגשה בעץ וספגה פגיעת ראש קשה.



"הרופאים לא נתנו לקרן סיכוי ובלילה אמרו לנו להתכונן לסוף שלה עד הבוקר", מספרת האם. "קרה כאן נס גדול. לאחר חודשיים וחצי בתרדמת, קרן החלה להתעורר ובהדרגה גם לתקשר איתנו".



לאחר אשפוזה בבית חולים איכילוב הועברה קרן לשיקום ב"רעות" בתל אביב. בתוך הליך שיקום שכלל אשפוז במשך כעשרה חודשים, היא הועברה לשיקום יום.



"חל שיפור הדרגתי במצבה, אבל היא עדיין נכה 100% וסובלת ממגבלות קשות. אנחנו עושים הכל כדי שקרן תזכה להמשך שיקום", מספרת האם. "היא עברה שיקום גם בתא לחץ ובעקבות המלצות של מומחים היא החלה לעבור חמישה ימים בשבוע טיפולים פיזיותרפיים במכון נוירו יפרא ברחובות. היא גרה אצלי בביתי בתל אביב וחייבת סיוע של מטפלת צמודה בכל שעות היממה".



מדי יום מסיעים את קרן מביתה בתל אביב למכון ברחובות. "אם אין לנו הסעה של עזר מציון, אנחנו לוקחים אותה עם מונית. חשוב לנו מאוד להתמיד בהליך


השיקומי, שמביא לתוצאות ונותן לקרן שלנו תקווה לשוב לחיים נורמליים. הליך השיקום ממושך ויקר מאוד".



עלות השיקום כ־12 אלף שקל בחודש. "אין לנו אפשרות להמשיך לממן את השיקום היקר, שהוא מאוד חשוב ומועיל לקרן", מספרת האם. "אנחנו מבקשים סיוע בתרומות, שיהיו קודש לשיקומה של קרן. היא נלחמת בגבורה בפציעתה הקשה ורוצה להמשיך להשתקם. מגיע לה סיכוי לשוב לחיים נורמליים".



משפחתה יצאה בפנייה נרגשת לסייע בתרומות לשיקומה של קרן באמצעות העברת תרומות לחשבונה: קרן אלתר, בנק הפועלים, סניף שאול המלך בתל אביב (532), מספר חשבון: 254929.