אביה של הדוגמנית בר רפאלי, רפי רפאלי, תובע את המשטרה על סך חצי מיליון שקלים בעקבות מעצרו בשנה שעברה ו"ההתנפלות האלימה והבריונית" שהשוטרים הפעילו כלפיו באוגוסט בשנה שעברה. היום (שלישי) התראיין רפאלי ל-103FM ודיבר על התביעה, עליה אמר כי היא "מגיעה בעקבות דבר שלשוטרים אסור היה לעשות, הם התנפלו עליי סתם. יש לי שכן מטורף המתלונן תלונות שווא והם הגיעו לביתי בכדי לראות את בר וחברותיה.



"השוטרת איימה עליי באקדח אך הייתה מאופרת ומדוגמת, היא אזקה אותי ואיימה עליי באקדח לעיני הילד שלי יחד עם חמש ניידות שהגיעו לדלת ביתנו. אילצו אותי וחבר נוסף שהתארח אצלי להשאיר את התאומים שלו בני החמש לבדם בחצר ליד הבריכה וללא השגחה. קצין במשטרה הכה אותו ונתן לו אגרוף בפנים בגלל שהוא צילם ותיעד את האירוע", טען רפאלי.




את התביעה הגיש רפאלי בחלוף שנה מהמקרה, ולאחר שהפרקליטות החליטה לסגור את תיק החקירה שהתנהל נגדו ונגד חברו בחשד להתנגדות למעצר ותקיפת שוטרות שהגיעו לבית המשפחה באותו יום בעקבות הפעלת מוזיקה ברעש גדול בביתו, שם שהה עם שני ילדיו.


 

אביה של הדוגמנית הגיב על טענות המשטרה כי מדובר בהאשמות חסרות שחר של משפחת רפאלי ואמר כי הוא מתכוון לתרום את כספי הפיצויים שיקבל אם יזכה בתביעה. "אני לא מאמין לאף מילה של המשטרה. התלוננתי למח"ש והם לא עשו דבר עם הפרשה. לא מעניין אותי לפרסם את סיפור הזה אלא רק לעשות צדק בעקבות מה שעשו בביתי. את הכסף שאקבל מהתביעה אני מתכוון לתרום לעמותת זיכרון מנחם. אני משוכנע שהם באו אליי ולביתי בגלל שאני אביה של בר רפאלי ולא בגלל שום דבר אחר. הם הגיעו לכאן בכדי לחפש מפורסמים ולא בגלל שום דבר אחר", ציין.