נוסעי טיסת לופטנזה שהמריאה הבוקר (חמישי) מנתב"ג חוו דקות ארוכות של חרדה לאחר שהמטוס, מסוג A321 איבד מנוע אחד זמן קצר לאחר ההמראה. כוחות רבים של מד"א, בהם אופנועים, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ורכבי תאר"ן (תחנות אירוע רב נפגעים) הגיע לנתב"ג לקראת הנחיתה ולאחר שזו הצליחה, שוחררו בחזרה לתחנות מד"א. נוסע שהיה בטיסה סיפר: "שמענו רעש חזק והודיעו שיש תקלה וחוזרים לנחיתה. היה מלחיץ וטוב שהכל הסתיים בשלום".
נוסעי טיסת לופטנזה שנחתה נחיתת חירום מורדים מהמטוס
ח"כ אחמד טיבי על טיסת לופטנזה שנחתה נחיתת חירום
 
בין הנוסעים היה גם חבר הכנסת אחמד טיבי שאמר לאחר הנחיתה כי "זו היתה חוויה לא קלה". הוא ציין כי "20 דקות לאחר ההמראה שמענו רעש מימין, לראשונה שמעתי רעש כזה ואני נוסע הרבה. הטייס סובב את המטוס אמרו שיש תקלה. לפני הנחיתה ראינו עשרות צוותי שדה, בהם אמולנסים ורכבי כיבוי ממתינים לנו, זה היה מפחיד".

 
לדבריו, לא שררה פאניקה בין נוסעי המטוס. "אני אדום אופטימי ולכן אני רואה את הצד היפה שבסיפור - המטוס יכול היה להתרסק. זו תחילת שנה טובה". לאחר מכן הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המנוע בלופטהאנזה הלך = טיסת פיצוי עם יונייטד. חוק טיבי בפעולה, סופסוף יוצא לי משהו מהטיבי הזה... שתהיה שנה טובה וטיסה מלאה במנועים פועלים".