ח"כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו פרסמה אתמול (ראשון) בפייסבוק שיחת טלפון שניהלה ביום שישי היועצת הפרלמנטרית שלה, טניה, עם אחותה ובה טענה שהותקפה על ידי מסתנן. "אם אחותי לא הייתה מזמינה משטרה – אני לא יודעת איך זה היה נגמר", סיפרה טניה לחדשות ערוץ 2. היועצת של ח"כ מלינובסקי טוענת שהותקפה על ידי נתין זר סודני, בעת שהייתה בדרכה לביתה מארוחת ליל שבת אצל הוריה בשכונת התקווה.






טניה התלוננה שהנתין הזר החל לתקוף אותה בעת שהלכה לבדה ברחוב. למזלה, זה קרה בעת ששוחחה בטלפון עם אחותה, שהזמינה את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד בתקיפה.



"נכנסתי לרחוב וראיתי שהגבר הזה עוקב אחרי", סיפרה טניה, "לא ייחסתי לזה חשיבות גדולה, אבל הוא ניסה להתקרב. הוא הלך יותר מהר ממני והשיג אותי תוך כדי שאני בטלפון. הייתי מאוד תקיפה אליו. גבר שניגש בשעות האלה לבחורה זה ברור מה הכוונה שלו. בגלל שהייתי תקיפה הוא נתן לי אגרוף באזור הרקה, וזה השלב שבו ביקשתי מאחותי להזמין משטרה".



בהקלטת השיחה בין טניה לאחותה ניתן לשמוע את רגעי האימה ב־03:00 לפנות בוקר. "יש פה סודני שתוקף אותי. אני לא מאמינה, יורד לי דם מהאף. אני פשוט לא מאמינה. הוא נתן לי מכות עכשיו", נשמעת טניה בשיחה.



"רציתי שהוא ישלם על זה – אז רדפתי אחריו. ניסיתי להתרחק ממנו והוא נתן לי אגרוף באזור הלסת", המשיכה טניה לשחזר את רגעי האימה - "באותו הרגע ברחתי ממנו והתחלתי לדפוק בחלונות של אנשים. פשוט צרחתי, גם מתוך פחד. ממש פחדתי על חיי וגם כדי שאנשים ישמעו ושהשכנים יקומו. אף אחד לא יצא אלי, למרות שאנשים שמעו וראו. עד כדי כך אנשים שם בשכונה בפחד. הוא תלש ממני את השרשרת שהייתה תלויה עלי והחל לברוח".