חמש נשים צעירות, מרביתן תושבות פתח תקווה, עוכבו לפנות בוקר (שני) לחקירה על ידי בלשי מחלק הנוער של משטרת פתח תקווה בחשד שעסקו בזנות והעניקו שירותי מין גם לקטינים. יחד איתן נעצרה גם מפעילת המקום, תושבת פתח תקווה בת 33, החשודה בעבירות של סרסרות והחזקת מקום לשם זנות. במהלך הפשיטה אותר במקום קטין בן 16 תושב המשולש שסיים לקבל שירותי מין מאחת הנשים במקום.



במשטרת פ"ת התקבל מידע על בית בושת שפועל באזור התעשייה קריית אריה במסווה של ספא, ובו מעניקות מספר נשים שירותי מין בין היתר גם לקטינים. מחלק הנוער של התחנה, שניהל בשבועות האחרונים חקירה יסודית, ביצע מספר תצפיות לעבר ה"ספא וילג'" כדי לאמוד האם יש קשר בין השלט התלוי בכניסה למבנה לשירותים הניתנים בתוכו, וגילה כי קיימים פערים מהותיים בעיקר מבחינת החוק והמוסר.



 


לאחר שאספו ראיות, לכאורה, המצביעות על פעילות של בית בושת במסווה של ספא, התקבלה ההחלטה לפשוט על המקום ולהשלים את החקירה. לפנות בוקר, כאמור, הגיעו הבלשים ממחלק הנוער לאזור המתחם ברחוב גיסין, ולאחר שנערכו מבצעית פשטו לתוכו ועיכבו במקום את חמש הצעירות, שסיפקו על פי החשד שירותי מין בין היתר לקטינים, וכן את מפעילת המקום שנעצרה בחשד לעבירות של סרסרות והחזקת מקום לשם זנות. בתום חקירתן שוחררו הנשים בתנאים מגבילים ובכוונת המשטרה להמשיך בהליך הפלילי רק כנגד מחזיקת המקום.

כמו כן, מהקטין שאותר במתחם נגבתה עדות המפלילה את החשודות ומחזקת את הראיות לפיהן סיפקו שירותי מין גם לקטינים. אגב, אותו קטין סיים לקבל הרפיה ושילם מכיסו כ-200 שקל בעבור השירות המהיר.

בחיפוש שקיימו הבלשים במקום, לבד מאמצעי מניעה משומשים וחדשים, שמנים וסבונים הם מצאו גם אלפי שקלים במזומן וגם שלט אחד שבו הוראות לכאורה לעובדת האחרונה במקום. "מיועד למי שסיימה משמרת. לנקות סל מגבות, למלא שמן ושמפו, להחליף סדינים, להחליף פח זבל, לוודא שלא השארנו חברים למיניהם". גורמים במשטרה מאמינים שעצם ההוראה האחרונה מהווה חיזוק משמעותי לבסיס והתשתית הראייתית כנגד מפעילת המקום.