ענת ליבנה, אמה של הילה, הנעדרת מיום ראשון בקירגיזסטן דיברה הבוקר (רביעי) בגל"צ, על החיפושים אחרי בתה. "עכשיו שעות הבוקר שם, אז מחדשים את החיפושים. יצאה עוד שיירת חיפוש, והבן שלי יובל, שיצא לשם, מנווט בדרך עם עוד מישהו", סיפרה, "המשלחות נמצאות שם, ויש שם חמ"ל של חברת החילוץ, והם מסתדרים בשטח. בינתיים אין תוצאות וזה קשה".



"הקשר נותק מיום ראשון בערך בין 14:00 ל-16:00, אז צלצלו אליי מחברת החילוץ שהיא נעלמה. מאז אין קשר, יומיים ראשונים התחילו בחיפושים של המקומיים, אחר כך עברו למסוק. יובל הבן שלי יצא לשם, הוא היה בסיירת ויודע לנווט. אני צריכה את החיוך של הילדה שלי. לא הצלחתי לדבר איתה כי אין לה טלפון לווייני, אבל שוחחנו בווטסאפ, ידעתי שהם יוצאים לשלושה ימים של טרק. היא יצאה עם שני צרפתים וישראלי".



"שני הצרפתים חזרו בחזרה, והם המשיכו", המשיכה ענת לספר, "מפה אני יכולה רק לשער. היה פיצול בשלב מסוים, הישראלי, נדב, שבר את הרגל וחולץ משם, והיא המשיכה בדרך. הוא שבר את הרגל כאשר עזב אותה והמשיך לראות אם יש שביל פחות קשה, והיא כנראה דרדרה את הישבן על החול באזור המצוק. הוא נפל מאיזה מצוק ושבר את הרגל. הוא קרא לה והיא לא ענתה. הוא ניסה לראות איפה היא ולצעוק לה, אבל זה לא עזר. היה לו טלפון לווייני, והוא הצליח לקרוא לעזרה".



"אני רוצה להגיד שיש שם חברה מאוד גדולה שעושה עבודה, אבל אנחנו ממש זקוקים לתרומות", ביקשה, "צריכים להבין, אני אם חד הורית שגידלה את ההורים שלה, מפרנסת יחידה. לא ביקשתי מעולם דבר מאף אחד, וגידלתי ילדים לתפארת. הילדה הייתה בשנת שירות, והבן בסיירת. מדובר על בנק הפועלים, מספר סניף: 500 מספר חשבון 420211".