עוד שיא של אלימות בבתי החולים: המשטרה מנהלת מצוד אחר חמישה גברים שהכו הלילה (חמישי) מאבטחים בחדר המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב. מדובר באירוע חמור מאוד שהחל בשעה 03:00 בלילה כשמטופלת שידועה לצוות בית החולים ובעבר היא ומשפחתה כבר איימו על רופאים, אחיות והנהלת בית החולים והורחקו על ידי צוות האבטחה, ניסתה לגנוב לאחות בחדר המיון טלפון מידה. מאבטח מיד נזעק לעזרת האחות והפריד בינה לבין המטופלת. 

שלושים דקות לאחר מה שהיה נדמה כתום האירוע, ככל הנראה בעקבות הקריאה של המטופלת, עצר בכניסה למיון רכב מסוג סקודה וממנו זינקו חמישה גברים, אחד מהם ככל הנראה חמוש באקדח והחלו להכות נמרצות את אנשי האבטחה. 

בסיום הם יצאו בחזרה לרכב שהמשיך לעמוד ללא אישור ברחבת אמבולנסים, המשיכו במעשה האלימות וברחו מזירה.  שלושה מאבטחים הוכו והם טופלו במצב קל עד בינוני בחדר הטראומה. הם סובלים משיניים שבורות, חבלות בפנים ובגוף, שברים וסדקים בעצמות. הצוות הרפואי והסיעודי נותר המום, מפוחד ומבוהל בעקבות מעשה האלימות.

להביא את הפושעים לדין 
 
בית החולים מסר את המידע למשטרת ישראל שמנהלת בשעות האחרונות מצוד אחר העבריינים. שניים מהם כבר נעצרו על ידי המשטרה ובדקות אלו מתנהל מצוד אחר שלושת האחרים. 

רופ׳ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי מדגיש כי: ״מדובר באירוע חמור מאוד עם דפוס פעולה מהעולם העברייני שמשקף את אוזלת היד של המערכת נגד פושעים שפועלים באלימות נגד אנשי צוות רפואי כשהמאבטחים הגנו בגופם על הצוות הרפואי. ע״פ החלטתי מהיום יוצב שוטר 24/7 בחדר המיון ואני מצפה שכך יהיה בכל בתי החולים". 

 
גמזו הוסיף: "אני קורא לשר לביטחון פנים להגדיל את מעורבותו בנושא, למפכ״ל המשטרה לנקוט בצעדים ברמה הלאומית ולמשטרת תל אביב לא להרפות עד מעצרם והבאתם לדין של הפושעים ובעיקר מצפה שמערכת המשפט תדע לגזור עליהם עונש חמור שיביא סופסוף הרתעה נגד כל מי שיפנה נגד רופאים, אחיות ועובדי מערכת הבריאות״.