שלושה חשודים נוספים המעורבים לכאורה בתקיפת המאבטחים בשבוע שעבר בבית החולים איכילוב בתל אביב נעצרו אתמול. מהמשטרה נמסר כי הם נעצרו בעודם מסתתרים בדירת מסתור בבת ים. החשודים, בני 22, 28 ו-42 תושבי קריית מלאכי, תל אביב וחיפה, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. מניין העצורים שעל פי החשד מעורבים באירוע עומד כעת על שישה.


תקיפת מאבטחים באיכילוב

כזכור, אחד המאבטחים נפצע באורח קשה באירוע ומצבו מוגדר כעת בינוני על פי גורמי רפואה. שני המאבטחים הנוספים קיבלו טיפול רפואי ושוחררו לביתם. יום לאחר האירוע, נעצרו שני חשודים ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב. יממה לאחר מכן נעצר חשוד נוסף ומעצרו הוארך אף הוא.



מעצרם של החשודים. צילום: דוברות המשטרה



כאמור, מדובר באירוע חמור מאוד שהחל ביום חמישי בשעה 03:00 בלילה כשמטופלת שידועה לצוות בית החולים ובעבר היא ומשפחתה כבר איימו על רופאים, אחיות והנהלת בית החולים והורחקו על ידי צוות האבטחה, ניסתה לגנוב לאחות בחדר המיון טלפון מידה. מאבטח מיד נזעק לעזרת האחות והפריד בינה לבין המטופלת. 
נתי, מאבטח במיון בביה"ח איכילוב, בן 25, לשעבר לוחם בגבעתי, היה במשמרת בזמן האירוע. הוא שחזר: ״שמעתי צעקות ורצתי לדלפק המיון הפנימי שם ראיתי שאישה ובחור לצידה מתנפלים על אחד המאבטחים. משכתי את הגבר הצידה וביקשתי ממנו להירגע ולא להפריע לפעילות הצוות הרפואי. הבחורה החלה לחמם את הגבר שהיה לצידה ואמרה לו שהוא ׳קוקסינל שלא מחזיר׳ והגבר ענה שלא תדאג והוא מביא את האנשים שלו".

הוא סיפר כי ניסה להרגיע אבל ספג מהלומת אגרוף לפניו: "הזמנו משטרה ובתוך כחצי שעה נכנסו לחדר המיון חמישה גברים והם החלו לתפוס אותנו המאבטחים, ונתנו לנו אגרופים ומכות ממש חזקות. ניסיתי להפריד ולהרגיע אבל פתאום קיבלתי אגרוף חזק לפנים ונפלתי על הרצפה. פתחו לי את הראש ושברו לי שתי שיניים קדמיות. עד עכשיו אני מטופל בעצמי במיון". 
 
"חבל על מה שקרה", אמר נתי. "אנחנו מנסים להגן על הצוות הרפואי אבל לא האמנתי שאמצא את עצמי באירוע כזה חמור בעבודה. אני בטוח שאם הם היו מצליחים לעבור אותנו, הם היו מגיעים לרופאים ולאחיות ואז היה נגרם אסון.  אני מקווה שהמשטרה תעצור אותם והשופטים יתנו להם עונש חמור כדי שלא נראה מקרי אלימות כל כך קשים בבית החולים".