פרשת תקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב: בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרה של אליה קדוש, הצעירה החשודה שלאחר שהתעמתה עם רופאים הזמינה את חבריה לנקום את נקמתה ולהכות את אנשי הצוות, עד יום רביעי.

פרקליטה של קדוש עו"ד נס בן נתן, ערער על החלטת בית משפט השלום אולם נעתר להצעתו של שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב יוסי טופף, למשוך את העתירה וזאת אחרי שבית המשפט הבהיר למשטרה כי למרות שהוא מקבל את החלטת בית משפט השלום הוא מצפה מהמשטרה לשחרר את קדוש מוקדם מהמועד שנקבע וזאת באם המשטרה תספיק להשלים את פעולת החקירה הנחוצה לה ואשר הצדיקה את הארכת מעצרה של קדוש.
תקיפת מאבטחים באיכילוב
 
אביה, אילן, אמר הערב לחדשות 2 כי בתו סובלת מתסמונת סוסק הנדירה והתנהלותה האלימה בבית החולים נבעה מכאבים וממצוקה. לדבריו, לפני שהיא קיבלה את הטיפול היא הייתה במצב פסיכוטי היא סבלה מאטרף: 'איך זה יכול להיות אני סובלת זו זעקה לעזרה'. "אתה מבין. המאבטח תפס אותה בחוזקה בזמן שהיא דיברה עם האחות". מיד לאחר האירוע האב נעצר ולאחר מספר ימים שוחרר ללא תנאים.

.
לחוקריה אמרה אליה קדוש: "הגעתי עם חבר של הבן זוג שלי לבית החולים כדי לקבל טיפול באינפוזיה. במקום שיטפלו בי ישר חיכיתי שעתיים. אחרי שרבתי עם האחות הראשית השומר תפס אותי ודחף אותי אל הקיר. האחות הראשית, שאני לא זוכרת איך קוראים לה, התנצלה בפניי בדמעות. אני לא הייתי מעורבת בתקיפה, רק קיללתי. מה אני ילדת כאפות?". בן הזוג של קדוש הוא העבריין דודו אמויאל, שיום לאחר האירוע ברח לחו"ל. אתמול הוארך מעצרם של יתר החשודים עד יום רביעי.
 
הסרטון שתיעד את התקיפה הציג אלימות קשה כלפי המאבטחים. חמישה גברים, אחד מהם ככל הנראה חמוש באקדח, יצאו מן הרכב החלו להכות נמרצות את אנשי האבטחה. בסיום הם יצאו בחזרה לרכב שהמשיך לעמוד ללא אישור ברחבת אמבולנסים, המשיכו במעשה האלימות וברחו מזירה.  שלושה מאבטחים הוכו והם טופלו במצב קל עד בינוני בחדר הטראומה. הם סובלים משיניים שבורות, חבלות בפנים ובגוף, שברים וסדקים בעצמות. הצוות הרפואי והסיעודי נותר המום, מפוחד ומבוהל בעקבות מעשה האלימות.