לראשונה בבית הספר למוזיקה רימון, 32 שנה אחרי שהוקם, החל משנת הלימודים הקרובה הוא יעניק בשיתוף האוניברסיטה הפתוחה תואר BA באומנויות ותעודת בוגר במקצועות המוזיקה, כאשר הקבלה למסלול זה מותנית במעבר מבדקי התאמה ובראיון אישי בלבד ואין צורך בבגרות או בבחינה פסיכומטרית. הסטודנטים בתוכנית החדשה שתמשך ארבע שנים, יוכלו לבחור ללמוד בכל אחת ממגמות הלימוד הקיימות ברימון: מגמת הביצוע הכוללת את מסלולי הגיטרה, בס, תופים, פסנתר, כלי נשיפה, שירה, זמרי ג'אז ועוד.



התוכנית במסלול לתואר תועבר במלואה ברימון ותכלול קורסים מכל תחומי האמנויות: ספרות, קולנוע, תולדות האמנות, תאטרון ועוד, כאשר בנוסף לקורסים אלה ניתן ללמוד לימודי מקצוע שכבר נלמדים ברימון, ביניהם הלחנה לסרטים ולתאטרון, הלחנה למדיה (פרסומות, משחקים אלקטרוניים ודיגיטליים), עיבוד וניצוח, ביצוע ופרפורמינג, יזמות, תכנות אפליקציות מוזיקליות, לימודי סאונד וכו'.



ברימון מדגישים כי היתרון של המסלול לשילוב תואר הוא שבוגריו יחשפו למגוון אופציות תעסוקה בתחומי האמנות והמוזיקה, יעשיר את ידיעותיהם בתחומי האמנות המשלימים את המוזיקה וכן יאפשר להם להמשיך ללימודי תואר שני בתחומים כמו תרפיה במוזיקה, תואר שני רב תחומי באמנויות ועוד. כמו כן, הסטודנטים שיתקבלו לתוכנית יוכלו לקחת חלק בפעילות מרכז היזמות המוזיקלי-טכנולוגי של בית הספר, הפועל לקידום של חדשנות ויזמות ישראלית ומסייע לתלמידים לפתח רעיונות ומיזמים בתחומי המוזיקה והסאונד, יצירה, הפקה, הפצה ושיווק של תוכן מוזיקלי. במסגרת זו מתקיימת פעילות המסייעת לסטארטפיסטים ישראלים לפתוח דלתות בזירה הגלובלית, לאתר משקיעים ולקדם מיזמים פוטנציאליים עם חברות ושותפים אסטרטגיים בתעשיית המוזיקה.