שמותיהם של רבים מ-59 הנרצחים בטבח בלאס וגאס המשיכו להתפרסם היום (שלישי) - צעירים ומבוגרים, רווקים ובעלי משפחות, שרק הגיעו כדי לבלות מפסטיבל מוזיקת הקאנטרי ביום ראשון בערב ונפלו קורבן למתקפת הירי הקשה ביותר בתולדות ארצות הברית. דניז סלמון בורדיטוס (50), תושבת מרטינסברג שבווירג'יניה המערבית, הייתה נשואה במשך 32 שנה לבעלה טוני, אהוב לבה מאז ימי התיכון, ובמשך שנים הם התגוררו במקומות שונים בגלל שהבעל שירת בצבא עד ששבו לעיר הולדתם. השניים הגיעו לפסטיבל הקאנטרי ואף הספיקו להעלות צילום לטוויטר כשעה וחצי, אולם כאשר סטיבן פאדוק ירה לעבר המבלים, נפגעה בורדיטוס ומתה בזרועות בעלה.

צילום: GETT IMAGES
צילום: GETT IMAGES

שתיים מהנרצחות עבדו בפארק ההרפתקאות של דיסני באנהיים. רוקיו גיין רוקה, שעבדה במשך שנים בפארק המפורסם והותירה אחרי ארבעה ילדים, הקטן שבהם בן חודש בלבד. קארי ברנט (34), תושבת ריוורסייד, עבדה בבית קפה. "מעשה חסר היגיון ומחריד ואובדן איום של חיי רבים", אמר מנכ"ל דיסני, רוברט איגר.

החובש שטיפל ב-14 בני אדם וראה את אביו נרצח 

תיעוד הירי מחוץ לפסטיבל בלאס וגאס. צילום: רשתות חברתיות

דורין אנדרסון (49), תושבת אנקורג' שבאלסקה, נהרגה בעת שהייתה בהופעה עם בנותיה. קורט פון טילוב (55) מקמרון פארק שבקליפורניה, שהגיע עם רעייתו, אחותו ואחייניתו לפסטיבל, נהרג במקום בעוד האחיינית נפצעה בירך וטופלה בבית החולים.

צ'רלסטון הרטפילד (34) שירת במשטרת לאס וגאס וגם היה מאמן פוטבול של קבוצת סטודנטים ושירת בעבר בצבא. דיינה גרדנר (52) עבדה במשך 26 שנה במשרד הרשם של מחוז סן ברנרדינו בקליפורניה.

ג'ון פיפן, תושב סנטה קלריטה שבקליפורניה, הגיע לפסטיבל עם בנו טראוויס ונהרג בזירה. הבן, חובש בהכשרתו, הצליח לטפל ב-14 בני אדם במקום, אולם כשל במאמצים להציל את חייו של אביו. "היה לו חיוך שיכול היה להאיר חדר", סיפר חברו של פיפן.

אתמול נמסר גם שמה של קאלה מדיג, תושבת ג'ספר שבקנדה, האזרחית הקנדית השלישית שנהרגה במתקפה. "גן עדן הוא מקום בהיר אפילו יותר כעת כשיש שם את קאלה", כתבה אחת ממכרותיה בפייסבוק.