הסערה סביב הזמר שלמה גרוניך והתקיפות המיניות שנטען שביצע לכאורה, מסרבת לגווע. הערב (שלישי) פורסמה בערוץ 2 עדותה של מתלוננת שלישית כנגד הזמר. במכתב שכתבה לשר החינוך נפתלי בנט, שכזכור בחר להעניק לגרוניך לאחרונה את הפרס לתרבות יהודית, גוללה את מסכת האירועים שהתרחשו, כך לדבריה בינה לבין גרוניך.  את הפרס עצמו אגב, קיבלה רעייתו של גרוניך, לאחר שהאחרון בחר שלא להגיע לטקס. 
 
"מהר מאוד אחרי שהגענו אליו הביתה, הוא התחיל לגעת בי. הייתי מאוד נבוכה, לא כל כך ידעתי איך עוצרים את זה", כתבה. "כשהבנתי שהוא חותר לסקס אמרתי בעדינות 'לא'. לא זוכרת כמה פעמים המילה 'לא' נאמרה, ובשבילי זה לא באמת חשוב גם אם ה'לא' היה מגומגם. הוא התעלם מבקשותיי, זה לא עניין אותו".

אשתו של שלמה גרוניך מקבלת את הפרס לתרבות יהודית בשמו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אשתו של שלמה גרוניך מקבלת את הפרס לתרבות יהודית בשמו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
היא הסבירה מדוע בחרה לחשוף את סיפורה האישי והכואב: "אני בוחרת לספר את זה היום כי לקח לי שנים להבין מה קרה. כאמא חשוב לי שתחושת הבושה שאחזה בי כבחורה צעירה כבר לא תחול על הדור החדש. אין לי יצר נקם כלפיו, יותר חמלה כלפי בנות כמוני שנקלעו לסיטואציה דומה. אני מספרת את זה כדי שבנות אחרות ששומעות את הסיפור יבינו שהן לא אשמות, שלא הן שצריכות להתבייש". 

כזכור, במסגרת הפרשה אף הוגשה בתחנת משטרת גלילות תלונה נגד הזמר בגין תקיפה מינית שאירעה לפני 20 שנה. המתלוננת, ר', אף פנתה לשר החינוך נפתלי בנט בבקשה לבטל את הענקת הפרס, מה שכאמור לא קרה לבסוף. במשטרה בודקים אם חלה התיישנות על המקרה.

"מרגע היוודע לי כי משרד החינוך מתכוון לתת לזמר פרס מפעל חיים אני נסערת ולא מוצאת מנוח", כתבה ר', וגוללה את סיפור המפגש שלה עם הזמר: "נשלחתי מטעם להקת נוער שהייתי חלק ממנה להיפגש עמו, הוא הרשה לעצמו להכניס למפגש אלמנטים מיניים אשר היו לגמרי לא במקום ובמפתיע קינח בנגיעה באזור החזה שלי באופן משפיל". 
 
לדבריה, "זהו אינו מקרה חד פעמי. שאר המקרים שנחשפתי אליהם ונחשפת גם כיום הם קשים מאוד. אדוני שר החינוך, אנא בטל את הענקת הפרס".