תופעת הליצנים המפחידים נמשכת: נער בן 13 נעצר הערב (חמישי) ברמת השרון, לאחר באזרחים דיווחו למשטרה על מספר קטינים שהסתובבו כשהם עוטים מסיכות ליצן. על פי המשטרה, כאשר הגיעה לאזור ניידת הם הבחינו באחד הקטינים כאשר הוא עוטה מסיכה של "הג'וקר", דמות נבל מהקומיקס באטמן, מחזיק באלת בייסבול. המשטרה עיכבה את הקטין לחקירה בתחנת המשטרה והוריו זומנו גם הם אליה.



זהו לא מקרה הליצנים המפחידים הראשון שמרחש היום. מוקדם יותר נעצר בירושלים נער בן 17 כשבאופנועו נמצאו מסיכת "הענק הירוק" ושוקר חשמלי. מעצרו של הצעיר התאפשר בזכות מידע שהגיע למשטרה על נער מחופש לליצן, מידע שהוביל את השוטרים לבצע סריקות בהן הוא נתפס. בנוסף אל הנער נתפסו בסריקות שני צעירים נוספים כאשר על גופם נמצאו אגרופן ואולר. בחקירתם של השניים הם טענו כי הם נשאו את כלי הנשק עליהם מחשש שמא יפגשו בדרך 'ליצן', ויתקוף אותם. במקרה נפרד שקרה מוקדם יותר ביישוב תל מונד שבשרון נפצעה נערה באורח קל מאוד מתקיפת 'ליצן.



בעקבות התופעה המשונה, קראו במשטרה לבני נוער וצעירים שלא לקחת חלק בתופעה זאת מחד, מאידך, ביקשו במשטרה מכלל הציבור שלא לקחת את החוק לידיהם ובמקרה שהם נתקלים בבני נוער מחופשים, לדווח למשטרה על האירוע ולא להתעמת עמם.


שוקר ומסיכת הענק הירוק בירושלים. צילום: דוברות המשטרה
שוקר ומסיכת הענק הירוק בירושלים. צילום: דוברות המשטרה