התינוק של משפחת עכאווי מכפר קרע בצפון נמצא אתמול בעריסתו בתינוקיית בית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא ללא רוח חיים. התינוק טופל על ידי אחות התינוקייה זמן קצר לפני שנמצא ללא סימני חיים בעריסה. בוצעה החייאה ממושכת, אך לבסוף, נאלץ הצוות לקבוע את מותו. התינוק נולד בלידה רגילה, אך בשל צהבת היה בטיפול ייעודי בתינוקייה. משפחת התינוק סירבה לנתיחה שלאחר המוות על אף בקשת הצוות הרפואי.

"אנחנו רוצים דעת למה הילד נפטר, זכותנו המלאה לדעת ואנחנו מתכוונים לתבוע את בית החולים, מה אנחנו נשתוק?!", אמרה ל"מעריב השבוע" לינה, אחותה של האם, שהספיקה לקרוא לילד בשם מוחמד. 

עו
"ד תמים אבו פנה, המייצג את המשפחה, סיפר כי "מפיה של האם אני יכול להעיד שהיא ילדה ביום חמישי בשעות הערב, לטענתה התינוק נולד לבריא ושלם. בסביבות חצות לקחו אותו לתינוקייה  וסביבות השעה 9:00 האם הניקה לראשונה את התינוק, החזירה אותו לתינוקייה ואחרי זה לא ראתה אותו יותר. כשרצתה להראות אותו לאביו שהגיע מאוחר יותר, היא לא הצליחה להיכנס לתינוקייה, דחו אותה בכל מיני אמתלות בלי להסביר את הטעם, כל פעם זה היה 'תבואי עוד 20 דקות', 'תבואי עוד חצי שעה' וכן הלאה, סחבו אותה ככה שעתיים. בסוף היא פרצה לתינוקייה ובישרו לה שהוא לא מגיב, ניסו לנער אותו

הוא הוסיף: "אנחנו עדיין בשלב של הבירור הראשוני". לדבריו, עוד מוקדם לברר אם האחיות התרשלו ונדרשת תמונה שלמה, אבל בשלב הנוכחי זכות המשפחה לדעת כמו כל משפחה נורמלית מה הרג את התינוק שלה.