כמעט שישה שבועות אחרי שהתפוצץ מטען ברכבו של העבריין עופר יונתייב בקריית חיים שגרם לפציעתו באורח אנוש, מת היום (שני) מפצעיו קורבן החיסול. תיק החקירה המנוהל בימ"ר חוף של המשטרה הפך מתיק ניסיון חיסול לתיק רצח על כל המשתמע מכך. על שאר פרטי החקירה תלוי ועומד צו איסור פרסום. מנהל בית החולים רמב"ם אישר שלמרות ניסיונות להציל את חייו הוא מת מפצעיו. הודעה נמסרה למשפחתו ולמשטרה.



תיועד מזירת האירוע בקריית חיים
יונתייב בן ה-28, תושב קרית מוצקין, נפצע אנושות ב-31 באוגוסט לאחר פיצוץ שארע ברכב בו נסע. הוא פונה על ידי כוחות ההצלה לבית החולים רמב"ם. חובש בכיר במד"א מנחם יוסף שהיה בסמוך והגיע ראשון למקום סיפר אז: "הייתי ברחוב סמוך ושמעתי פיצוץ עז. מיד רצתי למקום וראיתי גבר כבן 28 בהכרה בתוך הרכב, הוא סבל מחבלה קשה בגפיים ומפציעה רב מערכתית".

"יחד עם עוברי אורח שהיו במקום חילצנו אותו מהרכב הבוער תוך כדי שאני מדווח למוקד מד"א על האירוע. בתוך דקות ספורות הגיעו למקום כוחות גדולים של מד"א והפצוע פונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבו קשה", הוסיף.  
כזכור, בסוף החודש שעבר נפצע באורח אנוש מירי גבר כבן 21 ברחוב יעקב פיכמן בחולון. צוותי הרפואה ביצעו בו פעולות החייאה במקום ופינו אותו לבית החולים וולפסון בעיר. האירוע התרחש ברחוב צדדי הסמוך לתחנת המשטרה בחולון. בתחילת החודש שעבר ארע חיסול עברייני בו נורה למוות גבר בן 30 ברחוב בני ברית באשדוד. ההרוג נורה ככל הנראה על ידי רוכב אופנוע שנמלט מהמקום לאחר האירוע.