עלאא' אבו סגיר, בעלה הבדואי של נוי שטרית, דיבר הערב (שישי) לראשונה בהרחבה בחדשות 10 עם איילה חסון, על הסערה שיצרו נישואיו. "על גופתי אני מוותר על נוי", אמר בכתבה. "רק אם ישימו אותי מעל החול אני אוותר עליה". בין היתר, התייחס אבו סגיר בבית משפחתו ברהט לתגובות הגזעניות שהולידו הנישואים בין יהודייה לבדואי: ""הלכנו לאל אקצה, להתחתן, היא התאסלמה וזה. לא ידעתי שזה ייצור את הרעש הזה, ולא ידעתי שמצלמים את זה שהיא התאסלמה. מה זה הגזענות הזאת, הקיצוניות הזאת, כמה שולחים לי דברים בפייסבוק ובוואטסאפ,  החלפתי אולי עשר פעמים את המספר של הטלפון וגם היא".

אבו סגיר חשף בין היתר כי הוא נשוי לאשה אחרת ויש לו ממנה שלושה ילדים. לטענתו, "אנחנו כבר שלוש שנים לא ביחד. אני בשלבים של גירושים. רק נוי בחיים שלי, היא תהיה כל החיים שלי".  אח שלו סיפר: "הוא הביא אותה לבית שלנו, והיא התאהבה במנטליות שלנו, אף אחד לא הפעיל עליה לחץ". בנוסף, חשף אבו סגיר כי גם אביו נשוי ליהודייה. 




 "הזמנתי את נוי לגלידה ודיברתי איתה אבל היא לא רצתה להביא לי את המספר שלה", סיפר אבו סגיר על הדרך בה הכירו השניים. "הלכתי הביתה שלה והיא נתנה לי בסוף את המספר. התחלנו לצאת, הלכנו ליפו לטייל, ככה זה היה שנתיים". נוי היא חיילת משוחררת מחיל האוויר וחיה עם אמה. הוא שיפוצניק ועובד במשחטה המשפחתית. 
 
 
אבו סגיר התייחס לעובדה שנוי החליטה כבר לחזור בחזרה לחיק היהדות, אך לבסוף חזרה אליו ואל האסלאם: "ארגון להב"ה לקחו אותה. והיא אמרה לאמא שלה שהיא רוצה לחזור וחזרה, והיא חזרה אליי ישר. מילאו לה את הראש ואמרו לה הרבה דברים, היא לא ידעה את האמת ושבסביבה שלה יש הרבה שקרניות". 
 
על הטענות לפיהן הוא מתעלל בנוי או מנצל אותה השיב:  "זה שקר, האהבה מנצחת. יש מלא בחורות אבל האהבה מנצחת". על תוכניות לילדים משותפים אמר: "תכננו להביא ילדים, מה שמתכנן אלוהים זה ברכה".