רוכב אופנוע בן 19 נהרג מפגיעת רכב בכביש 1085 סמוך לבוסתן הגליל לכיוון עכו. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. נהג הרכב ונוסע כבני 22 נפצעו קל וטופלו במקום.



תאונת אופנוע סמוך לעכו. צילום: דוברות מד"א

פרמדיק מד"א עמוס דדון סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רוכב אופנוע צעיר כבן 19 שוכב על הכביש במרחק של כ- 200 מטר מהאופנוע שהתפרק לחלוטין, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, ביצענו בדיקות רפואית, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב ונוסע נוסף כבני 22 שנפצעו קל טופלו על ידנו במקום".



שלושה בני אדם, שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם ואישה בת 59 לחייה, נהרגו במהלך שמחת תורה בתאונת דרכים קשה שאירעה בין דימונה לירוחם. בנוסף לשלושת ההרוגים, אדם נוסף, בשנות ה-50 לחייו, נפצע באורח בינוני-קשה עם פגיעה רב מערכתית. התאונה הקטלנית נגרמה כאשר שני כלי רכב פרטיים התנגשו חזיתית סמוך ל"חוות הקקטוסים" בכביש 204, חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום ניסו לטפל בארבעת הנפגעים אך, כאמור, נאלצו לקבוע את מותם של שלושה במקום. 

בערב החג נהרגו שני צעירים בני 18 ושלושה נוספים נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים בין שני כלי רכב שאירעה בכביש 383 בין כפר הריף לכפר מנחם בשפלה. הפצועים שנפגעו באורח קשה, נער בן 17, צעיר בן 19, פונו לקבלת טיפול בבית החולים קפלן ברחובות. בת 20 פונתה במסוק לבית החולים איכילוב בתל אביב. במשטרה מסרו כי מדובר בתאונת דרכים חזיתית שבה היו מעורבים שני כלי רכב פרטיים, שאחד מהם התהפך והידרדר לתעלה לאחר ההתנגשות.