"אני בשליחות מאלוהים להיות דוד מול הגולית שהוא נתניהו", כך אמר מני נפתלי, לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה בראיון למגזין היהודי-אמריקאי "טאבלט". לדבריו, הכשרתו כחייל הכינה אותו לקרב הצפוי לו. "כמו חייל, אני לא חושב, רק נלחם". נפתלי התייחס בראיון גם לשלילת רישיון הנשק שלו ואמר כי נתניהו עדיין מנסה לנקום בו. 

בראיון, שכותרתו "הסיוט של ביבי נתניהו מדבר", מתואר נפתלי כאדם חביב ומקסים. לדבריו, האינסטינקטים של איש האבטחה עדיין פועלים, כשהוא סוקר את בית הקפה ובוחן את הקהל ואת היציאות האפשריות. 
הוא לא בטוח כיצד התנועה שלו תמשיך הלאה אבל אמר כי ייכנס לפוליטיקה, למרות שהוא לא יודע הרבה על העולם הזה. עבורו, הסכסוך הישראלי-פלסטיני אינו רלוונטי. הוא מאמין שפתרון שתי המדינות הוא "שטויות", ומשמש כטקטיקה נוספת של ממשלת נתניהו על מנת להסיח את דעתו של הציבור. "קודם כל אנחנו צריכים שלום בתוכנו לפני שנתחיל לחשוב של שלום עם שכנינו", אמר.

על המשך המחאה אמר כי הוא מתכנן להרחיב אותה לערים נוספות ואפילו מארגן אוטובוסים על מנת להסיע את המפגינים. לדבריו, גם שרת המשפטים איילת שקד ופרקליט המדינה שי ניצן יהיה מעורבים במחאה. "אני לא יודע מה יהיה, אבל אני יודע שבסופו של דבר הטובים מנצחים". 

אשתו של נפתלי, סימונה, התייחסה למתקפות נגד בעלה בפייסבוק. לדבריה, התוקפים בפייסבוק משתמשים בשפה גסה ורצופת רמיזות מיניות נגדה ונגד ילדיה. במהלך הבחירות האחרונות בנה בן ה-11 הוכה על ידי ילדים בבית הספר, "ששמעו בחדשות שאביו מנסה להפיל את הממשלה", היא מספרת.
 
סימונה ממשיכה לתמוך בבעלה למרות שהיא לא מסכימה בדרך בה הוא פועל. היא לא שותפה לדעתו שלא ניתן לתקן את המדינה: "כן, קשה לחיות בישראל, החייפ פה קשים, אבל אני אומרת למני 'פשוט תתמודד עם זה'".