הזמר קובי פרץ, שהחל היום (ראשון) לרצות את עונש המאסר בן השנה וחצי שהושת עליו בגין עבירות מס והעלמת הכנסות, שוהה באגף 7 בכלא מעשיהו, המוגדר כאגף קטן יחסית בו שוהים בין 15 ל-20 אסירים. פרץ שהחליף באגף את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ישהה במחיצתו של הרב הראשי לשעבר יונה מצגר שנכנס לכלא לרצות את עונש המאסר בן ארבע שנים וחצי רק לפני מספר חודשים.



על פי נהלי שב"ס, רק לאחר שתחלוף תקופה בת ארבעה חודשים וחצי, המהווה רבע מעונש המאסר שהושת עליו, יוכל הזמר פרץ לצאת לחופשות וכל זאת בתנאי שהתנהגותו בכלא תהיה ללא דופי וללא עבירות משמעת.




בשב"ס מבינים את הקושי של הזמר בעצם כליאתו מאחורי סורג ובריח אולם יחד עם זאת לא מתכננים להקל עימו בתנאים והוא יקבל יחס ככלל האסירים באגף.



עוד נודע כי לאחר תקופת ההתאקלמות וכשיובהר כי הסתגל לעובדה שנלקחה ממנו חירותו והוא נחשב כאסיר הוא יוכל להשתלב בפעילויות בכלא ולא מן הנמנע כי בשב"ס יציעו לו להצטרף לפעילות בתחום החינוך והתרבות בכלא בעיקר בשל כישוריו המקצועיים. "זה עוד רחוק אבל נלקח בחשבון. צריך תחילה שהוא יסתגל לתנאים ולעצם היותו אסיר. אנחנו מניחים שלא קל וננסה לסייע", אומר גורם בשב"ס. כזכור, פרץ נשלח למאסר לאחר שהורשע בעבירות מס והעלמת הכנסות בשיעור של קרוב ל-5.8 מיליון ש"ח.