אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה, הגיבה בפוסט בפייסבוק לטענות של התובעת במשפט זדורוב, עו"ד שילה ענבר, כי זדורוב הוא הרוצח של בתה וכי היא לא "מנהלת תיק בשביל אילנה ראדה". "עו"ד שילה ענבר, התובעת במשפטו של רומן זדורוב, עוזבת את הפרקליטות ומכל עשייתה במשך השנים היא בוחרת לשוב ולהפיץ את שקריה על "ההרשעה" ולמחזר את טענותיה המופרכות בפני הציבור בעזרתו של יוסי מזרחי, כתב החצר הנאמן. כמה ציניות, כמה רוע קיימים באדם אחד? כמה שקר רק בתנועות ידיה ובעיניה, הגלוי לכל רואה? ומה שיוצא מפיה, אין מי שישים סוף לביזיון הזה?", המשיכה ראדה.



"הרצון של ענבר להראות לציבור כי היא זאת שאחראית על פענוח רצח תאיר, העביר אותה על דעתה", המשיכה, "עבודתם הרשלנית של השופטים, שהצטרפו לעמדתה רק המחישה את חוסר האמת, שליווה את החקירה והמשפט מראשיתם, והתנהלותם מעידה יותר מכל לאיזה שפל התדרדרה מערכת הצדק שלנו. שילה ענבר – לא אסלח לך לעולם על כך, שבמשך ארבע שנים בהן התנהל המשפט ותמונות הגופה של תאיר התנוססו לכל עבר, ניסית כל פעם מחדש למרוח אותנו בשקרייך.



"לא אשכח לעולם כיצד עשית כל שלאל ידך על מנת להטות משפט ועברת ביודעין על הנאמר בספר 'דברים' כ"ד, 17: "לא תטה משפט גר ויתום, ולא תחבול בגד אלמנה". בהמשך נאמר על שכמותך: "ארור מטה משפט גר, יתום ואלמנה" (כ"ז, 19). אכן, הצלחת במשימתך – אך לא לעולם חוסן. המדד להצלחה של ענבר הוא "פסק הדין, ולא מה שצועקים ברחוב", אך אומר בקול ברור: צעקות ההמון אינן מנהלות אותי ולא יכתיבו לי כיצד להרגיש ולחשוב. שלא כמוך, אינני יודעת אם זדורוב זכאי או אשם והספק ממשיך ומנקר בי. מה שכן אני יודעת היטב הוא שחומרי חקירה רבים מספור כלל לא הגיעו לעיניו של בית המשפט ויש בהם כדי לשפוך אור שונה בתכלית על האירוע בו נרצחה תאיר".


"החומרים, שהתעמקתי בהבנתם, יציגו סיפור אחר מזה שבא לידי ביטוי בין כתליו של היכל הצדק", הוסיפה, "דוגמה קטנה אתם יכולים לראות בסרטון המצורף, שלא הוצג מעולם, ובו רואים ושומעים כיצד ניסים כליפה, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית-הספר 'נופי גולן', מודיע לעורכי הדין של זדורוב, כי הוחלט להרוס את הזירה בעוד זמן קצר. מדוע עו"ד שפיגל מתלבט ואינו נעמד כחומה בצורה עבור לקוחו ומדוע היה כל-כך דחוף להרוס עוד לפני שההגנה הביעה את עמדתה ואספה את ממצאיה? מי נתן את ההוראה לבצע את הרס הזירה? האם הייתה זאת הוראה ישירה מטעמה של התובעת הראשית בתיק, שילה ענבר?", שואלת ראדה.


בסוף הפוסט עוברת ראדה לתקוף את כתב חדשות 2, יוסי מזרחי. "הטעית את הציבור בכתבה צינית רק כדי לקדם את האינטרסים האישיים שלך, שהיית, וכנראה עודך, מוכן לעשות הכל על מנת לפאר את שמך, אני אומרת שאתה והידע שלך נחשבים בעיני כעלה נידף. גם כאשר הוצא צו איסור פרסום בסוף ההליך האזרחי, יום לפני מתן פסק הדין, בו הכרזת בחצות הליל, בניגוד לחוק, כי משפחת ראדה "זכתה" במיליון וחצי ש"ח, כאילו זה הדבר העיקרי והחשוב במשפט הרצח האכזרי הזה, רק במקרה "שכחת" לציין את רשלנותם הבוטה של המשטרה, משרד החינוך ושתי המועצות שבגינה הן חויבו בתשלום הפיצוי.
מפה אני שולחת לך רק ברכות: בריאות והצלחה, אבל לא תוך כדי שאתה דורך על משפחתי ורומס את כבודה. מקווה מאוד שהאמת תהיה פעם נר לרגלייך, וכשזה יקרה כולנו נוקיר אותך".

"זדורוב שקרן"

שילה ענבר, התובעת במשפט הרצח של הנערה תאיר ראדה בבית הספר בקצרין, התראיינה בערב שבת לחדשות 2. "זדורוב זה חלק שולי בעשייה שלי, זה לא תיק חיי", אמרה ענבר על תיק הרצח המדובר בראיון לכבוד פרישתה מהפרקליטות. הפרקליטה טענה בדבריה כי אין לה ספק שרומן זדורוב, שהורשע ברצח ראדה, הוא זה שביצע את הפשע. 

"אני שמעתי את אותן ההודאות, אני צפיתי בהן, אני ידעתי כל פסיק בהם - מה קורה עם תנועת יד ועם השפת גוף ואיזה מילה ברוסית נאמרת. הוא שקרן, אחד השקרנים. אני חקרתי אותו (זדורוב) במשך ארבע ישיבות בחקירה נגדית. הוא כל כך שקרן", תקפה ענבר, "אפילו הסנגורים שלו ניסו להצדיק את השקרים שלו בכמה דרכים הם אמרו - 'הוא שקרן, אבל הוא לא עשה את זה, הוא רק שקרן'".
 
הפרקליטה דיברה על תאוריות הקונספירציה הרבות שצצו סביב הפרשה. "אין אדם שמודה בתיק ולא חוזר בו. אני לא ניהלתי תיק רצח שאחרי שלא חזרו מהודאה". סביר שאין DNA. החיים זה לא CSI, אנשים חושבים שבכל מקום שבן אדם עובר ונושם הוא משאיר DNA".

"לא חשוב מה שמשדרים בתוכניות שמטילות צל על האמת"
 
על אילנה ראדה, אמה של תאיר, שהטילה ספק בזהות הרוצח: "אני לא מנהלת תיק בשביל אילנה ראדה. אני מכבדת אותה, אבל חבל לי שהיא לא מכבדת אותי. אתה לא מנהל את התיק עבור הקורבן הספציפי, אלא אתה מנהל אותו עבור ביטחון הציבור, עבור זה שאנשים נוספים לא ייפגעו. ברור שכשבאים אליך בסוף ואומרים לך תודה זה מאוד מרגש, אבל למדתי להתנהל גם בלי זה, ובאיזשהו מקום לפעמים זה יותר קל בעיניי.
 
"אם אדם שפגע בילדה יושב בכלא ולא יכול לפגוע בילדות נוספות זו הצלחה. אמון הציבור חשוב ובעיניי המדד להצלחה הוא פסק הדין ולא מה שכותבים באיזה אתר ולא מה שצועקים ברחוב ולא מה שמשדרים בתוכניות שמטילות צל על האמת", ציינה.