ועד השוטרים, הסוהרים והגמלאים חסם הערב (ראשון) למשך שעה את מחלף גלילות במחאה על מה שהם מכנים פגיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו במשטרה. המוחים הניפו שלטים בהם נכתב כי "ראש הממשלה מחליש את המשטרה". 

הוועד ניצל את הסערה בעקבות הביקורת שהטיח ראש הממשלה במשטרה
מחאת השוטרים. צילום: ועד השוטרים
על מנת להעלות לסדר היום את דרישתם להשוות את שכר השוטרים והגמלאים לאלה של אנשי הקבע בצה"ל. לקראת פתיחת מושב החורף של הכנסת בשבוע הבא, ארגנו אנשי הוועד אוטובוסים על מנת לעלות לירושלים ולבצע את מחאת הצ'קלקות, שיזמה אושרה אסף, מול הכנסת.

במקביל הגיב הערב לראשונה מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, לביקורת החריפה שמתח נתניהו על המשטרה ועל ההדלפות מחקירתו. על פי דיווח בחדשות 2, בשיחה עם מקורב אמר אלשיך כי אם זהו המחיר שהוא נדרש לשלם כדי שהביקורת תיעצר אצלו ולא תגיע לחוקרים - הוא מקבל זאת באהבה.
 
כזכור, נתניהו זעם על דיווח לפיו במשטרה נערכים לחקירה נוספת שלו אחרי הפוגת החגים ותקף את המשטרה ואת היועץ האסטרטגי שלה, לאור חורב:  ״כשהמפכ״ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא היתה". 
 
נתניהו הוסיף: "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה  יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום״. כזכור, נתניהו נחקר ארבע פעמים במסגרת שתי הפרשות ועל פי כל הערכות הוא יזדקק להיחקר לפחות עוד פעם אחת. כמו גם למסור עדות בפרשת 3000 המכונה "פרשת הצוללות וכלי השיט". 
 
מהמשטרה נמסר בתגובה כי "משטרת ישראל עושה עבודתה בהתאם לחוק ובממלכתיות. לא ניגרר להתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה ולפגוע בלגיטימיות שלטון החוק".