במוצאי שבת שוסף גרונה של כלבת פיטבול בקריית ים על ידי אדם כבן 40 בסיוע אחיו, אשר מנע בכוח מבעליה להגן עליה, כאשר לאחר מכן הפך האירוע לשיחת היום באזור. 



הדרמה החלה בערב יום שישי כשבעל הכלבה, איתם אוחנה (24) נפגש עם חברו לביקור שגרתי יחד עם אשתו ובתו. אוחנה נהג לקשור את הכלבה בכל פעם שהמשפחה ביקרה אותו, בשל פחדיה של בתו הקטנה של החבר. באותו ערב חברו ביקש שישחרר את כלבתו על מנת שיוכל לשחק איתה. הכלבה, לאחר שחרורה, ניגשה לשחק עם בתו הקטנה של חברו, שנשרטה באזור הפנים ללא נזק מהותי. כתוצאה מכך, איים אביה שישחוט את כלבתו של אוחנה.



"שחט את הכלבה מול עיני בתו"



ביום למחרת, במוצאי שבת, בשיתוף פעולה עם אחיו של החבר הגיעו השניים לביתו, שם אחיו של הרוצח תפס את אוחנה בכוח ונעל אותו מחוץ לביתו בזמן שחברו נכנס לבית ובאמצעות סכין מטבח שיסף את גרונה של הכלבה ושחט אותה למוות אל מול עיניה של בתו ודודו של אוחנה. באותו ערב הוגשה תלונה במשטרה על המעשה האכזרי והתוקף נעצר לחקירה. אוחנה פנה לעמותת "תנו לחיות לחיות" בבקשה לסיוע בתהליך ובמציאת הדין הראוי לאיש שרצח את כלבתו והותיר את משפחתו בטראומה.



אתי אלטמן, ממייסדי "תנו לחיות לחיות", אמרה בתגובה למקרה הקשה: "אכזריות בלתי נתפסת, רוע לשמו. אני מזועזעת ורותחת והגיע הזמן שהמשטרה ומערכת בתי המשפט ימצו את הדין עם הרוצח האכזרי הזה. שוחחתי על הנושא עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן שהביע זעזוע מהמקרה והנחה את הגורמים לטפל במלוא החומרה. הלב שלי יוצא אל הכלבה המסכנה שלא עשתה דבר לאף אחד ושילמה בחייה."