יחידת להב 433 עיכבה הבוקר (שלישי) בכירים בחברה ממשלתית, ביניהם המנכ"לית, בחשד לשוחד. החמישה, ביניהם מנכ"לית פארק אריאל שרון, מנהלת השיווק וכן ספקים חיצוניים, חשודים כי קידמו בחברה מינויים ומכרזים של מקורבים תמורת שוחד. בסיום החקירה יוחלט האם להביאם לבית המשפט להארכת מעצרם.



מהמשטרה נמסר כי היא ממקדת אכיפה כנגד תופעות פשיעה כלכליות ושחיתות בחברות ממשלתיות, על מנת להביא את מבצעי העבירה לדין. "נמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, כגון קידום מכרזים ומינויים למקורבים, תוך ניגוד עניינים, מרמה, שוחד ותמשיך לחתור להגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות במטרה לנקות את החברות הממשלתיות מפעילות בלתי חוקית המעיבה על פעילות החברות וגוררת עלויות רבות לאזרח הנורמטיבי משלם המיסים", נמסר.



לפני מספר חודשים נעצרו 13 חשודים ובהם בעלי תפקידים ונושאי משרה בתעשייה האווירית, בחברות פרטיות אשר סיפקו או מספקות שירותים לתעשייה האווירית וקצין צה"ל בכיר לשעבר שהינו דמות מוכרת במערכת הביטחון. החקירה התנהלה גם על ידי על ידי להב 433 במשטרת ישראל, במחלק חקירה וחשיפה ייעודי לנושא שחיתות ציבורית בחברות ממשלתיות.



החקירה המסועפת העלתה מספר רב של תתי פרשיות ובהן חשד למסכת ענפה של עבירות שחיתות, מרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון, גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים.