שוטר סיור ותיק ממרחב נגב נעצר אתמול כשהוא נוהג בניידת משטרה תחת השפעת אלכוהול בדרכו מדימונה למתקן חולות, כך הודיעה הבוקר (שלישי) המשטרה. בהתייעצות עם הפרקליטות, הוחלט לזמן את השוטר לשימוע ולהורות על הוצאתו לחופשה כפויה.



אתמול בשעות הערב נראה השוטר, שהיה בדרכו למשמרת, כשהוא נוהג ברכב בצורה שעוררה את חשדם של שוטרי תנועה שהיו בסמוך. כשהורו לו לעצור, עלה החשד כי הוא נוהג בשכרות, ובבדיקת ינשוף שבוצעה לו הוברר כי רמת האלכוהול בדמו היא 828 מק"ג, הרבה מעבר למותר בחוק. 



לאור ממצאי הינשוף רישיונו של השוטר נשלל במקום. השוטר נחקר במרחב נגב ומשטרת ישראל העבירה את חומר החקירה לפרקליטות ופתחה בהליך של הוצאה לחופשה כפויה בכפוף לשימוע. בניגוד למה שקורה עם רכבים אזרחיים, הרכב בו נהג השוטר לא הושבת, מאחר ומדובר בניידת משטרה. 



מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מצפה מכל שוטריה להוות דוגמא אישית לציות לחוק ותנהג בחומרה יתרה מול שוטרים שיימצאו נוהגים בשכרות, על אחת כמה וכמה בבואם לשרת את הציבור". במהלך הבוקר פורסם תיעוד של ניידת הנוסעת בזיגזג אולם במשטרה הבהירו כי לא מדובר במקרה הנוכחי: "ברצוננו להבהיר כי הסרטון שרץ כעת ברשת בו נראית ניידת תנועה אינו קשור לאירוע המדובר".