ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) כתבה על שמשת החלון של מכוניתה של הח"כית החדשה מסיעתה לאה פדידה את הכתובת "אסור לחנות בחניה של אחרים". הבוקר (שלישי) הופתעה חברת הכנסת פדידה לגלות את כתובת הגרפיטי שנכתבה בליפסטיק אדום על חלונות המכונית שקיבלה רק אמש מקצין הרכב של הכנסת. המכונית הוחנתה בחניון התת קרקעי של הכנסת בקומה המוקצית למכוניותיהם של חברי הכנסת. אחד מעוזריה של פדידה החנה כנראה בטעות את המכונית בחניה של קסניה סבטלובה. גורמים בכנסת מסרו כי במצלמות האבטחה של המשכן נראית ח"כ סבטלובה כותבת את הכתובת בעצמה.



סבטלובה התנצלה על התקרית המביכה בחשבון הטוויטר שלה: "חברים, תרגיעו. לאה פדידה ואני חברות טובות, זו היתה אי הבנה שהתנצלתי עליה, שוחחנו כעת, והכל טוב. דרך אגב, שתינו אוהבות ליפסטיק ורוד". פדידה קיבלה את ההתנצלות וצייצה: "על דברים שנעשו בטעות אני סולחת ולא כועסת #תתקדמו".  ח"כ פדידה אמרה מוקדם יותר ל"מעריב" כי: "העוזר שלי החנה את הרכב במקום המיועד לי אבל גם אם הייתה טעות זו לא סיבה לקשקש על המכונית. לא נעים להתחיל ככה את המושב". דובר הכנסת מסר כי הנושא נמצא בבדיקה. 



 




אין זו הפעם הראשונה שבה מכונית של ח"כ מעורבת בתקרית ביום הראשון שלו במשכן. בעבר קיבל ח"כ יהודה זיו מרשימת הגימלאים מכונית מקצין הרכב של הכנסת אך הוא נכנס לחניון דרך היציאה, עלה על דוקרנים ופינצ'ר את כל ארבעת הצמיגים בדקות הראשונות שלו בכנסת.