"בכל עלייה שלי לקברי צדיקים אני מתפלל שאלוהים ייתן כוח לראש הממשלה נתניהו ולמשפחתו לעמוד מול הרוע של חמוצי השמאל", כך כתב היום (רביעי) עיתונאי הארץ בני ציפר, שפרסם פוסט תמיכה נוסף בראש הממשלה נתניהו לאחר "נאום החמוצים", שנשא השבוע בכנסת והסערה שחולל. ציפר, שידוע בתור תומך נלהב, כמו גם ידיד איש של נתניהו ורעייתו שרה, כתב כי נתניהו הוא גאון ונאומו היה יצירת מופת. 



"החמוצים הם הם המשסים. הם הם המקנאים בכך שרוח אלוהים נחה עליך, נתניהו היקר, כמו על דוד המלך בשעתו, ואילו אותם מבעתת הרוח הרעה של המרירות והקנאה, כמו שאול המלך בשעתו", כתב ציפר. 



עיתונאי הארץ ערך השוואה בין נאום נתניהו בכנסת לנאום של הנשיא ריבלין לפניו ותקף את האחרון: "הנאום המכונה "נאום החמוצים" היה, ככל הנאומים הקודמים שלו בזמן האחרון, יצירת מופת. ואל תאמינו לכל הצבועים החמוצים המהללים עכשיו את נאומו של ריבלין, נשיא המדינה, שניסה להתחרות בו באותה פתיחה של מושב הכנסת. ריבלין הוא סוג של חקיין-נקמני שכל מה שעושה ואומר נתניהו, הוא אומר ועושה ההפך ממנו, כי הוא יודע שבכך יקבל אוטומטית את תשואות הצבועים החמוצים". 



"חמוצים ייקחו ולא יגידו אף פעם תודה" 



ציפר המשיך ותקף את "החמוצים", שהם לדבריו האליטות של השמאל שלא מסוגלים לפרגן לגאוניותו של רה"מ: "היה משהו נינוח לחלוטין ובוטח בהופעתו של נתניהו. הוא היה ענק המביס אינטלקטואלית את כל הננסים המנסים לדקור אותו בסיכותיהם. אבל בנאומו התחבא גם משהו עמוק ומהותי וכואב מעבר למראית העין המשועשעת. זה אותו כאב שגם אני חש אותו שנים, כמו רוב עם ישראל, על כפיות-הטובה הכרונית של אלה שכינה "החמוצים״, כלומר אלה מן האליטות הישנות של השמאל, שנהנים מכל טוב הארץ, אבל לא מסוגלים לפרגן למי שבזכותם הם נהנים". 



ציפר ובני הזוג נתניהו. צילום: פלאש 90
ציפר ובני הזוג נתניהו. צילום: פלאש 90



לסיום כתב: "חמוצים ייקחו ולא יגידו אף פעם תודה. כי הם חושבים שזה מגיע להם מפני שכביכול אבותיהם יסדו את המדינה, שעה שאבותיהם של אלה שמצביעים לימין כביכול באו אל המוכן. החמוצים תמיד ישאירו אותך בהרגשה שאתה לא משלהם באמת. גם אני עברתי את זה. את כל כשרונותיי ככותב נתתי כדי לשעשע אינטלקטואלית את החמוצים, אך הם בעטו בי, עשו פרצוף חמוץ, ברגע שהבינו שהאילוף שלהם לא הצליח ושלבי הולך אחרי הימין ואחרי נתניהו. אבל כמו שאמרו חז"ל, לשקר אין רגליים. חמוצים יקרים. בקרוב יאכלו אתכם בלי מלח".