מבקר המדינה פרסם אמש דוח חריף על מצב הגשרים במדינת ישראל וקבע כי ישנם 177 גשרים שמצבם חמור. שיפרית אדרי, בתו של אליחי טדרי ז"ל, שנהרג בחודש אוגוסט האחרון מקריסת גשר קוקה-קולה, נסערת מממצאי הדו"ח וסיפרה הבוקר (חמישי) ב-103FM: "אנחנו חיברנו בין הדברים עוד לפני פרסום הדוח, התאונה הזו נתפסה בעינינו כבר אז כמחדל גם אם כללה טעות אנוש של מנוף פתוח".



 



לדבריה, "גשר במשקל שכזה לא אמור ליפול ממכה של מכונית שלא נסעה מהר. אנחנו עם רגשות מעורבים וכבדים, נטען מהמשטרה שהגשר לא היה מסוכן ופסקו תוך כמה ימי חקירה שלא הייתה תקלה וכי אבי היה אשם".


קריסת גשר קוקה קולה. צילום: מדיה איחוד הצלה
קריסת גשר קוקה קולה. צילום: מדיה איחוד הצלה
 
"הגשר היה אמור לעצור את המנוף", טענה שפירית. "אבי נהרג בגיל 58 כחודש לאחר הנישואים שלי. אני חשה בכעס, החמצה ובעיקר מתקשה להשלים עם הדרך שבה הוא נפרד מאיתנו. הוא מת באופן מפתיע שמותיר אותך בהלם וחוסר ודאות. המשטרה צפויה לסגור את העניין בעוד כחודש, אני מניחה שיאשימו את אבי בכל מקרה בתאונה, כפי שאמרו לנו לאחר השבעה באופן מאד לא רגיש ובפגישה מאד קשה ולא נעימה". 
 
לסיום אמרה: "אני חייבת לציין שכל החפצים האישיים של אבי נעלמו מהזירה כולל הטלפון, הארנק, המפתחות של הבית ועוד. אנחנו חשים היום שאף אחד לא סופר אותנו".
 
עריכה: איתמר זיגלמן