הולך רגל כבן 30 נהרג היום (שבת), לאחר שנפגע ממשאית סמוך לתחנת דלק סונול באום אל פחם. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצו לקבוע את מותו.

פאראמדיק מד"א מוניב פאעור סיפר:"כשהגענו למקום, ראינו מערבל בטון ובסמוך מאחורי המשאית שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
 
זירת האירוע. צילום: דוברות מד"א

 
בתוך כך, אתמול נפצע באורח אנוש הולך רגל כבן 60 לאחר שנפגע מרכב בשדרות בנימין בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר, תוך ביצוע פעולות החייאה. 

פאראמדיק מד"א גל רוזן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 60, שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותו במהירות במצב אנוש תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח לניאדו."

בתחילת השבוע, הולך רגל כבן 71 נפגע מרכב בכניסה לפקיעין החדשה. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.