מימין ומשאל עסקו בסוף השבוע האחרון בתלונה החדשה שהוגשה כנגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, על ידי עובדת חרדית, בטענה כי רעיית ראש הממשלה מיררה את חייה וכי העבודה במעון ראש הממשלה היא סיוט. פרקליטה של המתלוננת חשף במהלך סוף השבוע את המסרונים שנשלחו בזמן אמת בין המתלוננת לאחותה המציגים העסקה פוגענית במעון. בני ציפר, חברם של הזוג נתניהו, התייחס ב-103FM לפרסומים, ותקף את כלי התקשורת על העיסוק בפרשה: "כל העסק הזה הוא בדיחה אחת גדולה. לפי ההיכרות שלי עם שרה נתניהו ועם העובדים שלה, אני יודע שהכל בסדר גמור. ישנם סיפורים שבחלק מן המקרים הם נכונים אך אני לא יודע אם 'קופצת לשרה נתניהו הג'ננה' או לא".



לשיחה הצטרף מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה שסיפר על שרה נתניהו: "שרה נתניהו אוהבת שליטה, היא מרבה לכנות את העובדים במעון 'העובדים שלי', גם הבחורה שהתלוננה על ההטרדות המיניות כנגדי הייתה מספרת לי שהיא נשארת רעבה במהלך השהייה בקומה העליונה, אני הייתי זה שדאגתי לה לאכול". על העדות של המתלוננת הוסיף: "אם תקשיבו לעדויות של אתי חיים וגיא אליהו אתם תבינו שהתופעה הזו הרבה יותר גרועה בבית. הדברים שם איומים, ריחמתי על העובדים שנמצאו בקומה העליונה. אם הם היו מתלוננים בעבר מי היה מאמין לסיפורים שלהם? היום אנחנו בעידן המדיה, אם אתה לא מקליט ומתעד אף אחד לא מאמין לך".



ציפר לא נשאר חייב והגיב: "בניגוד למני נפתלי, שהוא בעל אינטרס, לי אין שום אינטרס להגיד משהו טוב או רע על הזוג נתניהו מלבד העובדה שאני חבר שלהם. נהוג להגן על החלש בחברה, מי שחלש בסיטואציה הזו הם שרה נתניהו ובעלה, הזוג נתניהו כלוא במצב הזה, אני טוען שאין עשן ואין אש. שרה נתניהו הייתה אצלי בבית ואני יודע שאין שמץ של אמת בסיפורים הללו מלבד העובדה שגם שרה נתניהו רוצה שיהיה לה בית נקי. ראיתי את העובדים במעון, אין אצלם קוד לבוש. כששאלתי את שרה נתניהו על הדברים היא אמרה שהיא באמת רוצה שהבית יהיה נקי וביקשה שינקו את המקומות המלוכלכים בבית".





על התלונה של האישה החרדית סיפר: "הכניסו אדם הביתה לתקופה של חודש בלבד, ייתכן שהוא שתול. אני מכיר את אב הבית הנוכחי, מדוע גם הוא לא מתלונן כנגדה?". נפתלי השיב כי "הבחורה עברה פוליגרף טרם כניסתה למעון" והוסיף "אב הבית הנוכחי אינו מתלונן על המצב בבית מכיוון שהוא עובד אמון עם משכורת של 13 אלף שקלים בחודש". כשנשאל האם התלונות נגד שרה נתניהו הם סוג של קמפיין כנגדה השיב: "כמובן שלא. אני לא הכרתי את הבחורה ולא ידעתי על התביעה, נחשפתי לסיפור בחדשות ולא מדובר על תיאום גרסאות".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן