מחנך בתיכון באזור השפלה בשנות ה - 30 לחייו נעצר היום (ראשון) לחקירה כחשוד בניהול קשר מיני עם תלמידה קטינה הלומדת תחת מרותו באותו מוסד חינוכי. במהלך השבוע שעבר התקבל באחת מתחנות המשטרה בשפלה שבאזור המרכז דיווח אודות קשר מיני לכאורה אסור בין מורה המשמש כמחנך כיתה לבין אחת מתלמידותיו כביכול קטינה בשנות העשרה לחייה.



חוקרי הנוער באותה תחנת משטרה החלו לבדוק את הפרטים ובשלב מסוים גבו עדות מהקטינה שסיפרה על הקשר בינה לבין המורה. בעקבות הפרטים שעלו מאותה בדיקה ראשונית החליטו במשטרה לפתוח בחקירה פלילית ובעטיה זומן אתמול המורה לתחנת המשטרה שם נחקר באזהרה.



עם סיום חקירתו ולאחר שמסר את גרסתו הוחלט במשטרה לעצור את המורה והוא יובא מחר לבית משפט השלום בראשון לציון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.



במשטרה מתייחסים לאירוע בחומרה שכן מדובר לכאורה ביחסי מרות שבין המורה לתלמידתו בעטיים כביכול התנהלה גם מערכת יחסים אינטימית בין השניים הגם שהתלמידה סיפרה על יחסים בהסכמה כביכול. פרקליטו של המורה עו"ד אלון קריטי. "כפי שציינתי אינני מתכוון להתייחס לנושא בשלב זה ואני מאמין שאת החקירה ננהל בתוך כותלי בית המשפט ובחדרי החקירות".