המחלקה לחקירת שוטרים חוקרת תלונה שהגישה משפחתו של צעיר מהנגב שבה נטען כי הוכה בידי שוטרים וכי אלה שברו לו חמש צלעות, וגרמו לדימום פנימי. הרופאים בבית החולים סורוקה בבאר שבע ניתחו את הצעיר, וכעת הוא מתאושש.



הפרשה התרחשה ב־4 באוקטובר, סמוך לשעה 22:00. ארבעה צעירים מהעיר רהט ישבו סמוך לצומת הכניסה "תפוז" ועישנו נרגילה. למקום הגיע כוח יס"מ דרום ועיכב את אחד הצעירים. הצעיר ככל הנראה השתולל, "מאחר שלא הבין על מה הוא מעוכב", לדברי המשפחה. קרוביו הוסיפו כי הצעיר, סלאמה אבו סהיבאן (33), הוכה בידי השוטרים ולאחר מכן נלקח למשטרת רהט, שם לדבריהם המשיכו להכותו. הצעיר נעצר בחשד להכשלת שוטר, ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בבאר שבע. לאחר שהוארך מעצרו חלה הידרדרות במצבו, והוא שוחרר למעצר בית. במהלכו טופל במרפאה המקומית עד שהוחלט להעבירו לבית החולים.



אביו של הצעיר, מוסא אבו סהיבאן, ראש עיריית רהט לשעבר, אמר: "אין מדובר כאן בהתנהגות של משטרה, אלא בקבוצת עבריינים שמגיעים ליישובים הבדואיים ומתנכלים לצעירים על לא עוול בכפם. גם אם בני עבר עבירה, הייתי מצפה שהוא ייעצר ויובא להארכת מעצר, ככל אזרח אחר. המשטרה איננה מעל לחוק".



ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך פעילות שגרתית של המשטרה עוכב לבדיקה נהג שעורר את חשדם של השוטרים. במהלך הבדיקה הגיעו למקום שלושה צעירים והחלו להתפרע ולהפריע לשוטרים. בשלב מסוים השליך אחד החשודים לעבר השוטרים נרגילה ובה גחלת בוערת. לאחר שהחשודים נמלטו, התנהל אחריהם מרדף בסיומו נעצר החשוד המדובר אשר המשיך להשתולל. חקירתו בגין הפרעה לשוטר ותקיפתו מתנהלת במשטרה בימים אלו. אם עולות טענות בנוגע לאופן המעצר, ראוי כי הן יתבררו על ידי הגורמים המוסמכים לכך". ממח"ש נמסר: "התלונה התקבלה ונבדקת".